2009. november 14., szombat

péntek13 +érzések

Óáh.
Nah végre! nem tudtam belépni... iszonyat lassú itthon a net. Msn-re még mindig nem sikerült belépnem.. de lehet nem is kell most velük beszélnem.

Hát a tegnap...! prosectura. voltam is meg nem is. :) ottvoltam és mégse voltam ott. Nem fértünk már be a rocktogonba ezért nem mentünk be.(Y) kurvajó : D. Még jó h előtte safiztunk meg ilyenek.
Jah és undoritó vagyok... hányok magamtól néha... mondjuk tegnap hánytam... de szerintem nem magamtól.. bár lehet..! kis kurva tudok lenni... nah jó ez így erős volt azért de fúh. :)
ne remélj. bocsi. ne. mástképzeltem el amikor. :S még mindig őt... igen nehezebb mint hittem vagy mint elhitetni probáltam magamal hogy könnyű és ez az egész nekem nem is fáj. Látszat.

Nóri rég röhögtem így... ilyeneken... apacukvolt a javából.. ÁÁÁÁ x D kurvajólesett! "kolibriszínház,tamáska,kopasz.. " XDDDD

Elindult valami... de le kell állni és várni kell. türni,felejteni,zárkozni.

De az az érzés soha nem fog elmúlni... mindig ott fog motoszkálni és néha fel lángolni... ! így volt ez... igen nála + nála is. és most ő a következő akit így raktároznom kell a szívemben :) .

ma reggel a 103-on merengtem és jóérzés volt bennem... elhaladtam helyek melett és jó érzés volt vissza gondolni meg rá. És így temetkezni... eltemetni az emlékeket és továbblépni...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése