2009. december 12., szombat

(dec.)Ember (tizen) Kettő

Sajnálom szegényt... mert nem szerelemmel szerette... csak szerette... és lehet nem is őt magát hanem amije volt... hát igen... és elégedetlen volt és BáMmm vége.! ...
Kitartás!!!Én is nagyot csalódtam benne...! De te aztán tényleg sokkal jobbat érdemelsz... és nem is volt annyira hozzád való.!

Imi viccesen kántríiiiízzzzik.... x D. jó kis szalagavató volt. :P
Jóvolt Este Pesten Kocsikázniiiii... óóó a fények. :D

Megtaláltam a karácsonyi hangulatot. (: csak Dunavarsány kellett hozzá.
És az állomáson avala IC-re várva automatás citromos teát iszogatva a szállingozó hópelyheket nézve.MEGLETT!. : D szeretet teljes... : )

Teljesen össze zavarsz. Köszöni továbbra sem tudsz... de hát mit is várok??? Lehet nem érdemlek még egy sziá-t se. !!!??? Annyira szar lett volna az az együtt töltött idő?
Ismeretlenként megyek el melletted ahogy te is mellettem... mintha nem tudnánk ki a másik...
?! szerintem ez gyerekes,nevetséges,szánalmas. ?!
engem zavar és szarul esik.

Lajtorja... vége... ennyi volt...! : (

Jövöhéten kolihét... micsoda izgalmak várnak... :D + a forralt bor. és társai?! szükségem lesz rátok. x D

Rég cigarettáztam. nem mintha kéne...?!de...dehogyisnem.

Olyan reggel van ma,
hogy a tüdőből a pára
Mint ahogy a gond ül
az ember homlokára.
/30y/


Jó lenne ha feljönne egy értelmes lény msn-re... vagy az akit várok.

Elmegyek este smárolni valakivel. :)
(jóvicc.jólenne.kénemár.ugyanEmmiii!!!)
kiéheztetve.
éhesen
heverek
kellene
lehetne
valaki
lenne

lenne
gyere!!!

Neked olyan kevés
Elég volna belőlem
Neked tényleg nem kell
Belőlem az egész
De én nem tudom nem adni
Neked az egészet
Úgyhogy elvesztem az egészet ezért.
/30y/


decembertizenkettő.
Kettő Ember. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése