2009. december 27., vasárnap

PUNK KARÁCSONY

Most keltem fel. :) még érzem a lábamban a lüktetést a nyakamban a zsibbadást a hajamon a füst szagát. ( tehát jó este volt... de erről később...)
Ami most fontos az az hogy vele álmodtam. *.* 1 éve nem láttam már...(jó nyáron láttam de tök messziről...) istenem mennyire hiányzik... ! Állítolag elválltak a szülei az apukája ide költözött a szomszédba az anyukája pedig Kecskemétre. hmm valyon ő most akkor hol van? Olyan helyekre ahol találkozhatnánk már nem járok...(nem is járhatok... nem is akarok)
Tehát az álmomban egy vonaton utaztunk... kint voltunk a peronon és sokat beszélgettünk. (: annyira jó volt újra látni... mégha csak álmomban is. ; D

Nah tehát akkor PUNK KARÁCSONY.! xD
(ez a beszámoló nem tul ide való... de ha már megtörtént leírandó...x D)
Indulás: a vonat 60 percet késik. (hát persze ezen meg se lepődünk... mert ivoandrisnemzetköziIC. vagy mi a tököm. XD )
Ezért eleve úgy készült mindenki (ÉnImi,Dicsa,Tibi,Gina és jött Dia is) hogy vittünk piát. :P
várakozás közbe eliszogatunk,zenéthalgatunk,+ elpoénkodtunk. :D aztán a vonaton ugyan ez volt... de ott azért már mindenki érezte elég rendesen a piát!XD
Úti társunk aki egy jófej bácsi volt "Bandi" xD akivel megismerkedtünk tiszta laza volt...x D
FRADISTA! hát igen... a Fradi jéghokicsapatánál dolgozik.. aztán ott itta velünk a mézest meg cigizett. ;) Jóarc.
Aztán Dia és Dicsa nem tudták maguk türtöztetni már a vonaton összejöttek!XDDD
(nagyba smárolnak....) dia: Te állat!!!! dicsa: Bocsi ilyenkor kicsit vad vagyok! XDDD
imi: Még két megálló és szállunk! dicsa: még élvezhetsz két megállót!XDDD wáááá olyanokat szakadtunk.
aztán ott voltunk a keletibe ugye :D útközbe sikeresen berúgott szinte mindenki... de mentünk a safferba (kocsma xD ) össze szedni a csapat másik felét. (Bánfi,Kitti,Nóri,Szotyi)
ott még cumisüvegből valami likőr. x D...
aztán loptam két almát. x D (nem vagyok rá valami büszke de akkor jó ötletnek tűnt... még soha nem csináltam ilyet... bűntudat. áá)
Aztán Valahogy eljutottunk a Dürer Kertbe. (busz,villamos,láb busz...) útközbe volt pár hányási kísérletem de nem jött össze. x D
Aztán dürer wc...konflikton télikabátban izzadtam! XDDD majd lepaszoltam és K.O kész... kidőltem és aludtam. (Dicsaúrralegyet)
De jót tett az a kis pihi mert utána tökre felpörögtem... PICSAAAAAAAAAaaaa wááá első sor... pogó... kurva nagy volt.. (meg az a kis khm. izé.... )
"Emmi bazdmeg veled nem lehet rendesen össze jönni. "
x D hát na ja.
Prosecturáról,Fegyelmezőről lemaradtam :O dehátezvan...
Volt még Pitbull Rákenróll XDDD (rózsaszínpitbull)
Meg valami ska móka Ginával x D
Hosszas gyaloglás.... és Király utca. x D
ott aztán á halál volt... x DD még annyit röhögni... úristen! XD
az oda út.. x D
Nórika(L) :D hát nagyon nagyon!XD
Gumóóóóóóóóó,VAkuLLYaaaaaaaa,FRankfurtiiiiiiiiiiiiiiiiiii x DDDDDáááá
az alvás kissé kellemetlen volt... meg nem jó... fúhj. hely se volt,levegő se...
és utálom ha hozzám simul valaki hátulról és a képembe liheg. nah már bocsi :D

=D ez volt itt egy punk karácsony. x DDDD
x D
.

2 megjegyzés:

  1. Látom te kitombolod az unalmas hétköznapokat!
    Őszintén remélem nem volt semmi a Jocival(azt hiszem így hívják)...El tudom képzelni milyen látvány lehetett a látványotok:D
    jellemző....
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  2. x DDD hát ki... de még megyek ... :$.
    NYugi nem volt. (: (vele nem..x D)
    szerencsére nem volt semmi olyan látvány.. :D
    NEKed is! (:

    VálaszTörlés