2009. december 19., szombat

öröm,kolihét,ma(L) :D

Most nyugalom van hó és boldogság féle motoszkál bennem. :)
Lehet a karácsonyi hangulat... meg az otthon varázsa. :D
imádom(L)
kezdem elfogadni önmagam... a hibáimmal együtt... és nem érdekel az olyan emberek véleménye akik nem fontosak számomra... lényegtelen hogy ők mit gondolnak... annak a pár embernek a véleménye sokkal de sokkal fontosabb és ha ők mondanak olyat amilyet mondtak... hát igen az sokkal jobban fáj... ! ( eléggé rosszul esett az a lelkifröccs a szobatársaimtól... nem hittem volna hogy olyanak látnak amilyenek... )

Nah hát a kolihét... hétfőn összeházasodtam Csengével és állitolag kacérkodtam és kurvásan is viselkedtem...! ( a hiány hiánya tette ezt. )
Kedden Hannával házasodtam össze aki ekkor már javában csalódott bennem...! (hülye vagyok és naiv.)
(barbi szerint beképzelt... )
: D jól tűröm a kritikát. : D
Szerda: voltunk Múzeumba az osztályal :D jó volt habár kissé kapkodós. Aztán Lurdy ház : apa,évi. és megkaptam a karácsonyi ajándékot a telefont. zsír. :D (azóta már megbarátkoztam vele :D )
Csütörtökön Imivel Lacikánál vacsiztunk :D meg ő ott is aludt. Aztán koncertek a koliban... az 1. nagyon pocsék volt de a zajforrás nem volt rossz. :D szeretek Vajkkal bepörögni és elszédülni :D
Péntek: 10 perc alatt egy doboz sör a hidegben zsupsz. :D (Gáborral ezúton is köszönöm. x D)
És elmentem meglátogatni a fiam Carlost (aki Kárlosz x D) a kis bikám... a bikáson... jó volt! Hiperkarma felejtőt énekeltem és elmondtam neki mi történt azóta amióta utoljára láttam... (az még ugye akkor volt amikor ő is ott volt...)
Azóta... húh...!

Remegek... mi van velem?!

Ma nagyon jóóó volt :DD
-Reggel. viszonylag a szokásos. :D Sütivel etelén találkoztunk... aztán cigit kellett szerezni. x D
egy jófej csávó ránk nézett (épp bontotta ki a cigiét) és így rá nézünk... aztán megszánt minket :D
Kössz haver... :D
-Majd etelén a villamos megálló melett cigizve táncoltunk,énekeltünk,megfagytunk. :D kurvajókedvünk volt wááá :D de jóóó volt :D
"fiam maga kifogta dél amerikát egy ilyen kis lánnyal csupaaa derrűűű A viLáágg"
-aztán suliba beérve egy honfoglaló. ;)
-majd a rák kutató cigi ellenes előadás... 15 száll már egy génhibás sejt.
(nem akarok rákos lenni... nem akarok korán meghalni... )
-osztálykariiiiiii :D ajj de jóó volt. :D
Köszönöm az ajándékokat(L):D
Süti ez ez wááá imádom Varga Lászlót... ez csodálatos.
-koli... takarítás,pakolás...
(szuperjó hó ömlés pesten!!!:D )
vonatmonat. :D és itthon.
annyira jó érzés volt leszállni a vonatról bele a süpedő hóba... és ott vár a szánkó,apukám,zsuzsi,imi :D aztán Imre haza húzott. :D útközben megtámadtak minket a hógolyódobáló banditák. :D és csatáztunk egyet :D ( jó volt... annyira hangulatos volt teljesen vissza hozta a felhőtlen gyerekkort... és a hó angyal amit csináltam (L) :D )

Holnapi terveim közt szerepel a hóember építés a hugival és szánkózás... árokban úgrás... :D wáááá imádom a havas telet(L):D

(basszus mennyit írtam... sok lesz ez... de pesten hagytam a naplómat helyesbítek budán... :S :( )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése