2009. december 16., szerda

hó És...

ma reggel korábban keltem fel mint szoktam. :) ez jó volt... még kávét se kellett inom.
kiléptem a koli ajtaján. és igy wáááááááá meglátom a havat....és hirtelen örömömben felsíkoltottam és kitártam a karom és tök örültem annyira jó érzés volt. :D
aztán gyorsan szét néztem látta e valaki de szerencsére nem. :D még jó hogy reggel nem cigizik kint senki a koli előtt... :) (ugye?XD)

Szőkébb. igen.. kicsit... :) nem annyira feltünően változott de azért világosabb.

Nem tehetek róla...! szerinted én vagyok a hibás amiért....?! szerintem nem.
És sajnálom hogy egyes helyzetekben nem úgy viselkedem ahogy kéne... (tulajdonképpen egyátalán nem sajnálom... és szerintem én nem követtem el semmi olyat ami miatt te... ezt nevezhetem féltékenységnek is... akár de nem akarom... hopp már megtettem.)

szünet.szünet.szünet.! nagyon kell...
juj kaptam egy levelet a hugomtól... ááá de cuki. juj. :D

-HÓ Hó hó. :D
-csináltam ma hóangyalt.
-elhagytam valahol a szerencse gyűrűmet. :( (annyi emlék köt ahoz a gyűrűhöz... és már olyan régóta megvan (volt...) remélem megtalálom.!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése