2009. december 25., péntek

Lezajlott-Izgatott !!!

Bé. teljesen felizgatott.... (: nah nem úúúgy... :D kérdezni akart valamit... de én pont nem voltam gépnél... mire vissza jöttem már nem volt fent msn-en. ahj valyon mit akart kérdezni...?! tök kiváncsi lettem... !
ha Bé. lennék mit szeretnék kérdezni Emíliától ilyenkor? : D háááááát őőő :$. x D

Volt egy szuper 22.-ém Nórival.(L) :D (Budapest,Westend,deák,tesco,fradi.)
23.-án Kiskunhalason "wellneszeztünk". x D (szauna,gőz,termál,úszás,ilyesmi)
Tegnap (24.) meg ugye SzentEste. a szokásos... mégis valamivel több volt... negatív értelembe... (újérzés) az istentisztelet a SoliDeoGloria házban volt (Dunavarsány) nem a templomba hogy többen beférjenek... meg a karácsonyi műsor... jó volt nekem tetszett... és tök magamra ismertem néha... hát igen.
Ma meg... vonat:zene:katapult:kihajolok:villámok:eső:jég:arc:csatt:fáj.
leszállunk zuhogó eső...fény sehol... Itthon vagyunk.(szabadszállás)
Aztán állomáson csővelés :) (jeee...) jönnek a kedvenc helyi nagymenőim... hátperszemiértne?
ésotthonésáramésitt.

Holnap szétcsapás lesz... : D elég rendesen...
olyat tombolok...wááááááááá
igazi punkpogó (régiszépidők)
sokpánkarc.
ott lesz Jé. is de nem érdekel... :) (most tényleg nem lesz semmi...:$)
PUNK KARÁCSONY ;D

És valami a reményről...

Gajdó Zoltán : Álmok és vágyak

Csak álmok és vágyak, mik az embert kábítják,
S vonszolják szegény vakot unos és untalan,
Kergetik, üldözik, vonzzák és csábítják,
S ha valaha volt is útja, mára úttalan,
Csak a körülötte rajzó legyekre vadászik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése