2009. december 30., szerda

(L) kétezerkilenc (2009) (L)

2009. hát pár nap.. óra.. perc.. másodperc..pillanat és vége.


Tul éltük ezt is... vár ránk 2010 jupíííí tul kell élnünk... nem szabad meghátrálnunk ha már ennyit éltünk hogy ezt is átéljük. ÉLJÜNK!!! Mindenkinek JÓ élést.. ;) 2010-re. boldog időket,örömteli napokat,kevés szenvedést,sok tapasztalást, kitartást és hitet kívánok.!

2009 milyen év? részemről egy kicsit a felfedezés éve volt...

Rengeteg új helyen jártam...
Felfedeztem egy barátot...
Egy szerelmet (értékes embert)...
A teljes reménytelenséget...
A csalódást...

(idézetek naplókból... és most írt) (senki nem fog egy ilyen hosszú bejegyzést végig olvasni de ez van... x D jut jövöre is belőle ;) )

január: szerelmes.... " szeretem rájöttem tiszta szívemből...és haaközelemben van csak úgy liftezik a gyomrom ha meg hozzám ér ide oda csapdosnak a hasamban a pillangók."
-szabadság hiány... vágyakozások.
-depizések...felejtő löketek.

FEbruár: "folyton azon töprengek hogy ne lehetnék kollégista!"
-menekülés... elvágyódás.
-238 össze kovácsolódás... együtt bulizás (morisons:angolcs. (:)
Március: Előadás : Nem art : Álmodik. ! (L)
versem:

Pokolba menet
Már Nem számít
ki mit gyanít
hisz itt a vég
a keserű vér

Vége az életnek
az érzelemnek
a szeretetnek
a szerelemnek

Kiontják életünk
s hiú képzetünk
oda vész hol pokol a cél
s hol nincs már józan ész

Csak szenvedés és siralom
halálhörgés , nyugalom
S ott hol bűnben élsz
már semmitől sem félsz.

-Aberto (a spanyol vér. ah. *.* )
-egy barátságból fellángolás... xy... : D
-megutálom őt... (azóta persze már nem... x D)

Április:
Németh Emília : legyek

Legyek vidám , s jó?
Vagy arogáns és fontoskodó?
Tán egy buta bohóc?
Legyek én is egy hazug góc?
Vagy hiszékeny kis naiva?
Tán egy könnyelmű kurva?
Ki legyek?
Mi legyek?
Hogy legyek?
Hol legyek?
Én legyek?

- szabad ötletek jegyzékét olvas... József Attila vers szeretet (L)
" a gyülölet megforditott szeretet tehát ambivalens."
- Zp:kiscsillag:Joci:"mikormegismertem..." XD : lángolóital: fénykép : smárolgatások:királyutcailakás... azelsőolyanolyan....!
- MÉG MINDIG április.. (bolond egy hónap ez x D )
- (L)(L)(L) Süüüüüütííííííííííí (L) (L) (L) egy olyan életreszoló barátság kezdete.
Busz,Tulipán,Veszprém,Nagyvázsony,Tihany,
" 100 forintért szartunk ilyen drágán még sose szartam"(tihany) XDDDDDD
"a fűben feküdve szemben a Balaton Narancssárga PallMallt szívunk Burn energia italt iszunk és jó nagyon jó :) gondtalanak tűnik tán de Süti telefonjából szoló zene mást sugall! Magányt?Csalódást?Kiábrándultságot?Hiányt? Liza sír... a bácsi a Balatont festi... a cigány Bácsi harmonikázik és dudol valamit... a másik Bácsi nyugalomba burkolozva olvas a padon. Igen tetszik ez a hely nagyon. (: " [tihany(L)]
- fogadás... x D khm... (18éveskoravonatkozóan) felejtsük el oké...?; D x D

MáJUs: - sikertelen töri vizsga... :(
-Jo.haver!eztjólkisütöttük. x D Bé. meg nyomul. a Ja.-t meg szeretem a Va.-t meg kívánom a Da.-t meg akarom az A.-t megvetném ha nem szeretném.
-" május12.kedd: este kimentünk inni... nem is olyan nagy cucc házi alma pálinka cappyvel,Bor, és cigi...! megismerkedtem egy gyerekkel : Németh Olivér.szkanderozgatunk,cigiztünk a "kolidonyházóba"xD
hülyét csináltam magamból (fiúoldal a füzete.. A.J. ...)
- "MASZP létrehozása... x D Magyar Anti Szociális Párt... :emmi,süti,liza,beni. mert klikkes az osztályunk...! "
-lázadások... x D
-(L)TIRPUNK(L) koncert a koliban... az edigi legjobb : D felszabadult voltam, (előtte ittunk:Jani,Vajk,Kosztka. x D) tomboltam,az összes szöveget énekeltem. x D, Vajk a nyakába vett,ugráltam és annyira jóóóvolt(L) : D és leszartam mások véleményét... akkor tényleg nagyon le. x D, B.B-s dobverő és B.B-s dedikálás a mellemre. x D
-ISmétlés... TIRPUNK ... a Crazy Mamába.x D (felismertek hát persze x D) ismét dedikálás...
x D "velkámdrink" betépés. kisfű. x DDDD kihánytam!!! XD fatöréséstábla.

Június: -BUMmmmmmmmm Reccs... folyik... ömlik VÉRR. eltört... betörték az orrom.. megkaptam az élettől a nagy pofont... megütött egy "férfi" az ilyen nem is ember.
szexililamonokli a szemem alatt.
- Olaszország,Franciaország,Spanyolország (L)
hihetetlenül jó volt.
Olasz: Sirmione: GardaTó. a mérgező Leander a hajamban :) és a stég Sacival (: a kívánság... = ) (remélem megtalálom )
Milano: a séta a parkban (: ahol jó eltévedni. x D "okoséssportos" XD a hippicsávó.
a négger akit bírok : D a karkötő. és a nem adják ki a fagyit nekem... x D
Verona :és Julia erkélye (: a mentolosfagyi az eltévedes az olaszpizza(L) :D
Francia: Nice. :) (Níízaa) tengerpart(L) :D elöször ááá végre. :D sós,hullám,kő,szikla,trükkös öltözések a parton.
Spanyol: Montseny,Montserrat,Barcelona(L) : SagradaFamilia,Gaudi:güellpark(L) ; ) LosKalakos : D. vidámság, (Barbi,Hanna) fogadalom : D, Stadion.
san juan éjszakája : D : La Rambla(L) forgatag,zene,felvonulás,piac:rák,garnéla
:D rózsaszínfini ital.x D, tűzijáték :D tengerpart(L) :D , Hospital...ijedtség..
Leültem a járda közepére zöldpardont énekelni... hömpölygött a tömeg... német,olasz,spanyol,néger : D rámnevettek megtapsoltak fütyültek másnyelven szóltak . lehetetlenmilyenjóérzésvolt : D (L)
Serhs Maripins tengerpart(L) : D
patak:erdő:túra:fürdés:beledobás a tóba.x D.
Badalona: gettós suli. x D sangria.(L) katalán csávóval szkázás.x D (ska-(p) ) :)
CANSOPÁ(L) : DDDD a mi kis kő kuckónk.x D
MonteCarlo,Monaco: luxus...luxus... gyönyörű végtelen tenger.. sirályok. a kő... egyedül csak én kiültem... zene... (L) szél. fantasztikus volt.
Genova : nemvalami... : S jó a kikötő. x D
álomhelyek. jóvolt(L)

-JÚlius:-msn rabja... valami hatására... nincs ok okozat nélkül. x D az ok Olivér.
elvarázsoltboldognyár. : D
-sok úszás és kistőzeg
- felejthetetlen jó SZ.A.R feszt(L):=D
a tagok.(: : Emmi,Imi,Nóri,Szotyi,Dicsa,Bexi,Luca,Ildi,Évi,Anita,Bea,Laca. (: hát voltunk páran : D
"ábel kiégett a kábel" xDDDD a sátor.. khm őő igen.x D az elsőolyanomott. X D
péterfyBori hasonmás vagyok. x D aztán később már déterfidori... x D
-zöldhaj >< (kurva szarul állt.x D )
-esőlányka.

-AUGUSZTUS: -akedvenc hónapom.. (: mit tagadjam... (szülinap :D )
- nagyházi magányok (victorUgo:nyomorultak)
-Sütivel (: pest,ecseriut.x D a nyelv,abor,medence.(korábbikülönbejegyzés xD)
- Kisherceg imádat(L)
-Dunavarsányolás :)
- sokhomár. x D
-Biatorbágy(L): D sok ember,SUPERNEM(L):Dszabbíítibbííimíííí(L) Süti (:
-aug. 29: Fanni,Nóri : D éjféli köszöntés... :D alvás (:
-aug 30 :meglepetésss sangria(L):D ííííííííííí sütemény (: kurvajóvonatút : D
koli : D, HAJJJJJJJJóóóóka.(L) Zépééé. pinyakolllááddá.x D zeneeeee,kodorgás,csocsó,estiséta,alvás (a szabad avarban x D a szabadégalatt x D) teszkóóóó víz ásvány. x D

SZEptEmber: mindenki újra.
-akkor egy szeptEmbi feszt. x D kaukázus(L) (olibaszerelmesedések.x D rágggóóószázhármas. angila (: )
-tancsííímancsííík.x D
-"Emmi szeretlek...:$" (: (L)
-Őrség:farkasfa. faház.gáz.gyulladás.x D. robbanás. dur. félelem. "csapatépítés" túraaa erdőőő fotó mozaikfotókör(L) ;). és fradiskocsma : D csocsóózás. kuszáss. borosboxoskóla.x D
-vívodások az érzéseimmel kapcsolatban... harc önmagamal,bizonygatom magamnak hogy "de én szeretem...tényleg most igen szerelmes vagyok" (közbe meg nem mi?... már soha nem fogok rájönni valyon az voltam e... és ha igen mikor??? az elején a végén a közepén??? végig? soha? )
-SÜTIDROG. x D (órákon)
OKtóber:
- állatkert. (: ő és a mozaik fotókör nah meg én :$ városliget,hősöktere,kisföldalatti,városliget,3Dmozi,váciutca."SZERETLEK" -álmok szétzuzása--> cél nélkül ---> cél keresés,új értelmek nyerése??!!
- "hagyjál most" hát hagyott... de nem... amúgy igen és lám.
novEMBER: - a legroszabb hónap... utálom... hideg...kegyetlen !
-kínlodások,szenvedés,felejtő löketek,remény,szenvedés.
- B.P.o gyülölöm.!!!
-iszonyatosan hiány.
-céklaszív ; D
-"jól vagyok és nem utolsó sorban BOLDOG" (az egész csak egy nagy ámítás volt ;) -löwenbrau CSengévvel : D és hinta(L) hazafele(kolifele x D) dunaparti gondolkodós,elmélkedős séta. :)
-" és éreztem mikor öleltem hogy szeret és szeretem... és az volt életem legjobb csókja."

DEcEmber:- az utolsó pár csepp... és bumm helyrehozhatatlan.sohatöbbé.(nem szerepel a soha szó a szótáramban tehát csak többé. (: az + még bármi lehet )



a leghosszabb és legőszintébb bejegyzés.(hisz a naplóimból idéztem...)2009... azért imádtalak és hiányozni fogsz minden örömödel és szenvedésedel együtt.


VÉGE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése