2010. június 21., hétfő

*alterEgo*

22: 30

:)


szerelmes vagyok 4 ember extázisba ejtő katarzis állapotba keverő hangjától...
ahww...
csak a zene csak az...


QUIMBY... hát ez a Kiss Tibor... én úúúú ennyire még ááá és nem csak a hangja az az aaa az az ember egy csoda egy széplelkű istenkirály wááá nem is tudom leírni,fogalmazni mekkora jó hogy van. :)

Lovasi(L)... hát FOO. Fishing on Orfűűűű (L) eszméletlenül a legjobb fesztivál ez az "alterfeszt" ;)
(de erről később bővebben.)
Kiscsillag,Kis Pál és a borz (L) mind a kettő... de nálam még mindig inkább a KisPál. x)


Beck a 30 ipszis... ahww az a pécsi dobogtató... az a hang az a kéz tartás... :) jáhúúú de imádom azt is.


És a Robiiiii a Hiperkarmás a Biorobotos a csoda agyú hangú nagy szerelmem. :)



Váááá agyam nincs mi ütött belém? de szétfolyik, bomlik az agyam ezekre a zenékre ezekre a hangokra, ritmusokra...
ez a fesztivál ezek a koncertek nagyon durván katarzis állapotokat értek el itt nálam.

Hát a Kiscsillag koncert alatt megszült gondolatok elvégezve virtuálemb. megölve. ;D

És Fény és Jégersátoros Jacko lopott mozdulatok tánc. x D
ÉS és Hihetetlen jó volt minden. Orfű, Pécs. Imádat.
csészényiterecske
tópart (és moló)
és zene és táncok és nem bírom és kész és Budhapóz és bekészül és kiad és tombol és talál és MÁRIiiinnnnnnnn xDDD

marin: " csáóóó Emili marin voltam ne bujkálj mert nagyon szép vagy a legszebb vagy."

xDDDDDDDDD


és úúú annyi minden annyi élmény :)
jah + pesti petróleum lámpás smáros csávó. x D ( ha már alterfeszt érted?! XD )

Osziék is ott ,Vp, móka, együtt ugribugri. x)

orrtikkes csajszi 1 perc 30 orrfelpöndi.
x DDDDDD



én annyira események hatás alatt még most is hogy ide basztam nektek egy katyvaszos kovászolt uborka csocsálékot és bomlott agyfővel zenét majmolva hánytam ide valami firka kvarcot. x DDDDD
de
de
ez van
én ez így szeretem
és nyár van és orfű volt és feszt és buli és hát jól éreztem magam... : D


: D

"nekiii megadom magam... "

;) ahjjj jaj de még hogy megadom. =D


adom magam.




alterEGo.
egoAlter...?!



NÓRIKAA IMÁDLAKkkkkkkkkkkkkkkkkkk(L) :D

1 megjegyzés:

  1. Szia Emmi!
    Örülök hogy tetszett a Fishing on Orfű én sajnos nem tudtam elmennni :S nem baj majd legközelebb :). Remélem tudunk besz és elmess nekem részéletesen h milyen volt ^^!

    VálaszTörlés