2010. június 10., csütörtök

exhibicionista?!

Meleg.
jó értem én... falatnyi ruhadarabok a testünkön : meleg. (oké...)
De amikor már arról kezd szólni az egész hogy kinek látszik ki több minden... mi a trendi , mit néznek meg jobban a fiúk... ! A dekoltázst tegyem ki premier plánba vagy lábam + a popsim...??? mert ugye ezek a "rövid gatyák" olyannyira rövidkék hogy szerintem bármelyik francia bugyival felvehetik a versenyt.
Úgy tűnik a "picsa naci" az szexi és elengedhetetlen minden trendinek mondható csajszi szekrényéből.
Minden megmutatunk a férfiaknak ha kell... egy apró ruhadarab és mindent láthatnak amit egyébként legszexuálisabb, legvadabb álmainkban sem mutatnánk meg nekik... de az utcán nap mint nap köz szemlére tesszük testünk értékeit csupán azzal hogy rosszul,hiányosan öltözünk fel... ! ( tudjátok igaz az hogy a több néha kevesebb...)
Én már néha elborzadok az utcán amikor olyan 10 éves lányokba botlok akik egy szál melltartónak alig mondható topocskákban és kint van a pinám a szoknyában libegnek el előttem.
Hát hova tartunk ? Ennyire nincsenek már erkölcsi értékeink?
...


( ez valami egészségtelen beteg társadalommá kezd hasonlítani... sőt jobbat mondok egy exhibicionista társadalom képe tekint rám vissza ha szétnézek az utcán. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése