2010. június 25., péntek

Nóri

A tegnap második fele? : )


jaj most olvastam mit írtál kedves drága gyerekkori , jelenlegi Pajtásom,Barátom,Barátnőm,Cimborám, Haverom, Partitársam. ?!
Minek nevezzelek? úgy érzem már egyik se méltó megnevezni mert valahogy több vagy számomra és leszel is... és nem legjobb reményeim szerintem... én TUDOM.
apacuk?
hiperhumorista?
: )

ha leírnám hogy "szeretlek" az nem lenne "Emikés" ugye? : )
nem megszokott itt és tőlem az érzelmek túláradó pozitív kimutatása. :)
Pedig DE pedig ott van minden nevetésben... (elbújik a mosolygásban, a féltésben, a kiabálásokban, az együtt rosszalkodásban , az összetartásban és az apróságnak nevezhető gesztusokban. )

és most csöpög a monitorod ugye? : )

És hát tegnap este. : )
Nem szeretném az én szemszögemből leírni mert nekem most fontosabb te hogy élted meg és érezted magad itt a laca part melletti kis ferde kéményű házikónkban. :o)
(és tetszik amit ahogyan leírtál... annyira megható és gyereklelkületű hogy be kell másolnom ide... ha nem baj... :) )

"Nekem Emiék háza mindig is az összetartást juttatta eszembe, meg csupa baráti és kellemes dolgot. Olyan mint egy csodaország, ha nyugodt és csak mi dúljuk fel 3-an, emi, imi meg én, meg néha fanni, mert amúgy +4 fő lakozik még ottAN.
Összeeszkábált artista hinta, összerogyó/dőlő/törő szék, meg a fán a pálinkaszilvák amikkel a kutyákat dobáltuk, és úgy az egész... kurvajó, kikapcsolódó ház a laca mellett:D


Szeretem azokat az estéket amikor sörözgetünk, aztán megyünk dúlni, vandálkodni vagy röhögcsélni valahova, vagy játszani országvárost szabadszállási emberrel XDXDXD. JÁTÉÉÉK, hiányolom mert mostanában elhanyagoltam a gyerek énem, de emi társaságában feltörekszik, ő a gyerekkori barátom. ránézek és röhögök, kurva nagy faszságokon röhögünk és már leesek az ágyról:D:D imádom ezt...
és most rámjött a nyárfíling amikor elképzelem.. és beleborzongok..

ja még egy fontos dolog: én örökre szeretnék a barátod lenni emi, de ezt már tudod. azért szólítalak meg mert csak te olvasol:D
"



Én is szeretnék. még akkor is ha nem is értem azt a szót hogy ÖRÖKRE. : )
remekül hangzik. :D


Ma is valami vicces gyermeteg dologot fogunk csinálni ugye?: D

szeríííííííííí és APACUKA FUNDA LUKA!!! XD
jah nah meg R.R miatt a pontvesztés és a beszakadt a fal a ... miatt. xD


hasfájásig nevetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése