2010. június 14., hétfő

dzsámbí

"Harminchat fokos lázban égek mindig
s te nem ápolsz, anyám."
/J.A/

hm... nem ápolsz.
a csalódásnak nevezett medence jelentem megtelt... a könnyekkel a hajnali a tegnapi a mai könnyek. : )

vONAtzaj. kétségbe esett üvöltések. menekülés.
elmondhatatlan kín és gondolatok és a szokásos...?!


Osztálykirándulás. : )
10.B...
vagyis az a 16 ember aki ott volt...
rövid és tömény akarok lenni mint a parton elfogyasztott rövid italok.

Agárd. Part. : )
nap,napozás,leégés,naptejek,sok úszás, napban ülés, labdázás,nyakba vevős harcok,lángostejföl + a sajt. (finom nem?:D), sör,bolt kutatás Klauval, RetroJátszótér,bor,kenyér,JUHGHURT x D, kaja,éhezés,cigizés,pipázás,banánosdé., zene a parton , monokinis naplemente, aranyút, pucérkodás, nudizás a csajszikkal. x D (Süti,Klau,Bella,Evi,Emmi. ) : D bátraké a szabadság érzet a vízben...x D anti fürdőruci. : )
segg,mell. pucérkák. videók,képek.
Piramis,kiborul,elborul,beborul,.
Este part:piálás,hányás (én nem :) ) " Míg hánysz én tartom a fejed"
Tosztok. :) , koccckocc. eksönök.x D meztelen fürcsi (újra...)
nagy hangulat, részegség ( részemről pesztrálás és vigyázok rátok. : ) )
... :D

Wahhúú de az a hangulat... a tosztos koccintós rész volt a kedvencem kis egércsaládocska. :)

HAJRÁ TÍÍÍÍÍÍÍZbBéééé. x DD ( mert drámás osztály ugye?)

Jah és exhibicionista pucérkák. x D

Jah és a legfontosabb JUMBÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ( DZSÁMBÍÍ )




EGyébként JóL vagyok... (nem... nem vagyok...)
a közeljövő necces lesz...
de holnap... :$
hm... várom... vége vagy végre izéé... áááá vagy NEEE : D vagy...
b.O. x D
jújh de izgatott vagyok.

Hogy haza mikor? van e haza? és a családom?!... (nem nyilatkozni való eme félelem és csalódás.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése