2010. augusztus 5., csütörtök

(: BoldogAugusztus :)

Hőemelkedés. (:
magashegyi!!!
,,A világ lett ilyen hülyén boldog...''

jó... valahogy el kell kezdeni a bejegyzést. :)

rég írtam?
"mások"hoz képest nem annyira. de most nem máson van a hangsúly hanem rajtam.
Hát ha már én írok és ez Itt Emmi sarok...?! terület, oldal, doboz, kocka,... AKÁRMI! :)
rám kíváncsi?
na ki?
ki az ki olvashat?
érdekelne azért hogy kik tévedhetnek erre napi szinten. ;)
vagy csak úgy hébe-hóba :)

...

Na akkor lássuk mi itt a friss?
AUGUSZTUS (L)
a kedvenc hónap.
olyan jó kimondani.
ahogy a G döcög a számban az U nyúlik az ajkaim között és az SZ sziszeg a fogaim között. :D
Meg hát mégiscsak a hónap szülötte vagyok. (:P) jó úgy épphogy... nah de akkor is... : )
Meleg és mégis hideg és mégis átmenet és ilyenkor történnek bennem a legjobb dolgok... vagyis mindig azt hiszem...
és a hit nagyban befolyásolja a ...


na jóó ez megint hosszú bejegyzés lesz akkor.

Aug. 1 : Vasárnap. (:

nevezzük csak Lallllííí napnak. ;D
gitár park. :) (a kedvenc rész.)
és POLC.
Ami többé nincs.
Nincs metaforikus gát.
csóköleléskézenfogva.

újra?
hogy akkor most Emminek megint...?!

jahj. pedig alapból én olyan "egyedülálló" vagyok. "kapcsolatban"
csak a megfelelŐ mezőt kell beikszelni az ismerősgyűjtögető portálokon...

NEM!
ami belül van az sokkal fontosabb mint amit MI kifelé mutatunk.
és érzem az ami belül van vagy aminek belül kell lennie az : ÉPÜL.

építünk. egy várat. biztonságos fallal.

...


ficánkolok az időben... : tegnap / MA HAJNAL.
szuper volt.
hajnalban a nedves fűben a parkban fekvés : csillaglesen. (:
= repülő műholdakra vadászás amik csillagok. Hulló Csillagok.
Sok nem alvás.
Sok Dörmmmiii. :$

És hát Jóóó most nem is akarok Többet leírni.
csöndesen örülök az elmúlt pár napnak...
ennek az 5 napnak. csak mert aug. és ez olyan... :)

maga a tudat. :D ( oly jóóóóóóóóóóó)


nyár zárási pánik oldás. :)
(tűzoltóságon bulizás)

"harapóslány" xD
BÉLYEG.

a sok személyiség... : Izolda, Esperanza, Esmeralda, Ambrózia... és még akik lakoznak bent.



azt a megbántást meg elakartam kerülni.
sajnálom.


Hallgassatok BIOROBOTOT. + magashegyit. én is azt teszem.
kell

kellemes.



és akkor a Quimby... de ezt már írnom sem kell.

és hát "betépett álommanó"(L).


Jók legyetek. ;)




"a tenyeremben a hullócsillagom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése