2010. augusztus 27., péntek

felejtŐőő?!

vidáman is el lehet.
boldogan lezárni egy szakasz végét.
nem kell szomorkodni.
szomorú zenén bőgni.
jó nevetséges hogy pont ÉN írom...
valakinek
ezt...
de akkor is...
ami megtörtént az mind szép és jó volt...
akárhogy is történt.
akármi is lett a vége.
szép napok voltak.
szép titkos vasárnapok.
kukoricások.
akármi
bármi
számomra emlékek, szép emlékek.
és tudom nehéz most...
de én NEm akartam senkit tönkre tenni... (félig,részben... egy részét.)

Ember vagyok. hibázok. (tudom erre nem lehet fogni és mégis...)
az életben maradás törvénye hogy néha hibáznunk kell hogy tudjunk tanulni a hibákból.

sajnálom ha egy utolsó kis szar voltam szerdán.
mert még mindig nem a TE hibád hanem az ÉN hibám. :)
és marad is.
és viselem a sebet ha gennyes is ha véres is ha üszkös is...
ez most legyen az én sebem.


mert sok sebet okozhattam már emberek szívén lelkÉn de ilyet, ilyen mély húskivágást még nem követtem el...


csak próbálj meg kezelni.
akárhogy...
ahogy akarod.
sálra vigyázz!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése