2010. augusztus 25., szerda

délfelé

" a delfinek dél felé úsznak?"

igen Vivi?:D


tavaszi áradás...?
vihar előtti mennydörgés.
madár szar a villamoson.
fogkrém darab az agyadban.

nem még nem örültem meg teljesen.
:)

több ilyen mai napot azért ne adjatok nekem.
nem leszek szerelmes.
nem leszek darabokig.
morzsákig.
fel nem emésztem.
fel törlöm.
kihányom.
szétrágom.


JÓLVAGYOK.


(nem... csak leszek.)

amikor kicsi voltam mindig 17 éves akartam lenni.
mert az még nem felnőtt de még gyerek.
akkor így láttam
most 5 nap múlva eljön a kívánt kor.
és kiderül mégse az a kívánt kor.
komoly.
komolyabb...


"ösztön csak a szerelem? gyengeség? villamosság?"

? na ne. !

" a boldogság ágyra jár."






Hanna (életem meghatározó személyisége)
újra ír. (blog.)
tudtom nélkül.
Kedves, Kedvenc (egyetlenegy) Nevelőtanárnőm blogján bukkantam a rendszeres olvasók közt rá. (Hannóóóra.)
Újra.
sokat
szépet.
jóóó!!!!!!
jó olvasni
kis mozaik kockákat kaphatok a nyarából.
:)
habár
Kedden nem alszunk az már tuti. ^^

várom .(ismegnemis.)



Most nem írhatok többet.
elég.
idegbajos a mai napom fele.
negyede
annak is a negyede csak.



és akkor Péterfy Borit kell MOST hallgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése