2010. augusztus 12., csütörtök

vegyes ízű

A nyarunk napjai megszámlálva.
És hamarosan vége.
ilyenkor mindig olyan különös érzések kerítenek hatalmába.
öröm is meg bánat is.
olyan nagyon vegyes ízű valami ez.

Álmok... jönnek.
és miért szerepelnek benne idegen férfiak akik mégse idegenek mert tudom kik ők.
jó az agyam szelektál OKÉ.
?!
a megcsalás gondolatai ezek?
hogy én?
de jó szar reggel felkelni olyan tudattal hogy álmomban őt ölelgettem meg sétáltam vele amikor semmi közöm nincs hozzá...
és nem ez volt az első ilyen jellegű álom.

ez ellen már tényleg nem tudok mit tenni. o.O

a Monitor szar. Romlik. Elromlott.


a Melónak végre vége...
eléggé leszívott.
elfáradtam
de már töltés van.

ÉS holnap végre jön az én Macidööögömmm.(L)
Megyünk Bösztiiree és műholdhullást nézünk meg élvezzük az alföldi puszta nyújtotta lehetőségeket.
a Hétvégém jó lesz. (Y) : )

Ma meg elmegyek hugcsiííval bevásárolni. :P (olyat is kell néha... még ha utálok is vásárolgatni... , az a sok nézelődés idegbajt kapok tőle. :) )

Hétfőn Meg irány surány Budapest a nagy táskámmal. :)
Tehát jövő héten DRÁMATÁBOR. : )

nem hiszem hogy mostanság gyakran írok majd. : )

húúh most akkor el is tépem a csíkot mert tenni valóm akad. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése