2010. augusztus 29., vasárnap

van napenergia.

mit várnak el?
mindenki elvár.
megvár
kivár
rávár
szétvár
összevár
...
VÁR
kész a vár.
ÁLL és VÁR RÁM A VÁR.

elvárások.

mindenki...

és én mit várjak?
én kitől várjam?
én elvárhatok?


ültem reggel az ablakban (igen mérgeztem magam kávéval és cigivel...)
hallgattam ahogy a szél játszik a nyárfa leveleivel a fűzfa szelíden táncol valami lassú keringőt az ágaival nem is ez a lényeg... csak fújt a szél... a zöld levelek csörögtek a fán...
tudatosult.
VÉGE.
a nyárnak is.
holnap a vidéki lány ismét fővárosba csöppen és él és beleszédül és megörül és beleörül.
és megöregedik.
17 éve van hogy van.
hol van hol nincs.
hol élne hol nem élne
hogy halna hogy Hal... na?

az ablakból jól láttam egy fehér ártatlan pillangót aki sárga friss pitypangra szállt.

de a fehér ártatlan gyenge tudatlan pillangó már nem ÉN vagyok.
a pitypangok se frissek... de sárgák mert irigykednek...

fehér pillangó nem lehetek többé...
már nem is kislány vagyok.
gyerekes még vagyok...
de kislány már nem lehetek

a 7 éves kislány tegnap csokolommal köszönt.
miért?
10 éve én csináltam ugyan azt ugyan úgy a fiatal lányoknak...

tényleg eltelt?

10 év?

repül...

az idő...

nem nem az idő repül mi repülünk el az időn.



napok óta nem alszok.
alvás zavar?
vagy csak képtelen vagyok kikapcsolni az agyam?




Holnap megyek. :)
holnap születek.
17.-re újra.
én.
meg.
mindig.

" mindig meg újítom magam bennem napenergia van!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése