2011. november 15., kedd

valahol terror volt

temetne az maga alá ha hagynám.
de erősnek
jó szivacsnak lenni
maszívnak és szétszabdalhatónak.
mindegy mi fröcsög víz,kóla,vér.
egy.


ma terror háza.
volt.
terror is van
lelki,fizikai egyaránt.
ez most mégse a boldog béke idők kora.
talán a legnehezebb idők?
eddig.
mindig jobb.
jobbra törni.
töröm az útam.
a célt nem látom már csak megyek és írok és vagyok és levegőt veszek.
és már az is zavaró.

furcsa hely ez a föld...

nem nekem lett ez így kitalálva.
vagy pont most tanulok, döbben a káros oldalára.
ide egy kórlapot.
diagnosztizálj kérlek.



meg volt Írok boltja fellépés is.

"mindenkinek van de többségnek csak mirigyben..."

hova repülünk vele?

angyalos,metrós,tényleg szeretszes új darabokkal a valahol haladó.
meg aztán szalagavató.
abroncs?
nekem köszönöm nem.
hova ez a sietség benetek? ez a sok nyál?
miért?
és miért fröcskölödtök s veszítek ki bicskátok ha nem vagyok ott?
fájna ha nem lenne néha megkeményítve.

de jó edzés ez.
remek lesz valahol,valamikor.


meg a vasárnapi munka is.
csillagok az égen este 6 óra de a nap már nyilván lebukott.
nem baj és a semmi közepén pakolom,cipelem,emelem teszem.

mert épp az kell.
szenvedés?
ó én nem annak fogom most fel.
még ha a lábújjam csontá is fagy.
akkor se...


panaszkodsz itt megint ezen a hülyeségen meg azon is.
rágódsz a múlton a lelki sebeid tépkeded.
közbe valami majd ugyis lesz.



de tudod jól...
mert tudd.
szépen leérettségizel és nem volt hiába az 4 év a koleszban az a 4 év a suliban...
sőt azok a délutánok se.
a hétvégék.
egy se...
soha!
mindig minden engem szolgált,hozzám tett, belőlem vett.



igen...


azt hiszem a fáradtság
nem
ne beszélj mellé.
belé
át
neki
rajta



holnap megnyugvás.
és látom talán.
sőt látom.
persze még ez is zavaros
egyenlőre felkavart patakban folyás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése