2012. október 7., vasárnap

romlásba fordulva a part fele

valaki kelteget: "Emi az osztálytársad vagyok Kármen, gyere mennünk kell."

felnézek. rosé íz a szájban ismeretlen ágy,ismeretlen plafon. az egész házat nem ismerem.
Kármen néz rám. beazonosítom hogy ő előttem ül. az osztálytársam. nem beszéltünk egészen péntekig. akkor volt egy iskola buli.. gólyaavatás. korláttalan mennyiségű bor. ingyen. fogyasztunk is rendesen. ott ismerem meg Kárment. azt hiszem, tudom a barátom már most. lekésem utolsó vonatom. marad a pesten éjszaka, Kármen és én és a sok bor bennünk, velünk. az iskolában vége a bulinak. de teleportálunk blahára, dunához.szorakozó helyekre. össze vissza. azt se tudom hogy hol jártam pesten de minden bizonnyal ha reggel 6 ig kibírtuk az utcán akkor jók vagyunk. vagy romlottak. el estem. megint mindkét térdem sebes. az egyik kedvenc nadrágom a térdénél szakadt. ha a térdeim sebesek az annak a jele hogy le kell állnom mert túlzásba estem. szóval idegen lakásán ébredtünk akihez felmentünk. idegen kedves volt és legalább volt hol meghúzni fáradt,gyötört testünk. nem történt semmi. csak ezt illik kijelenteni . mert gondolhat bárki arra hogy ha idegennél alszol akkor cserébe kér majd ezt, meg azt. de az idegen akkor nem két lélekben erős embert vinne fel magához hanem kurvát. annak utána nem kell semmi. de mi van ha nekem igen? szóval én nem baszok ismeretlen idegennel. szóval ott ébredek szombat reggel. Kármennel lelépünk. valahol a ferenciek terén vagyunk. ismerős. metró. népliget. vonat. haza jöttem. blicceltem. megúsztam. látta a kaller hogy ki vagyok. miért bántana egy szerencsétlent aki 3 órát aludt és még részeg is egy kicsit. szakadt a nadrágja a lelke épp koszos. azt nem tudom mitől. de megint romlásnak indultam. és a testem is rohad. a sebek miatt amik vannak rajta.

csütörtökön meg könyvtárklubba voltam indigó utcán. 11 helyett 2 re értem a koliba. most basszus! miért nem tudom én betartani a szabályokat? az idő korlátokat. egy rohadt jó pillanat megéri nekem a következményt? azt a következményt hogy most majd kirúgnak a koliból... cseszted! akkor lakhatsz újra otthon és nincs több kolesz. hülye állat vagy! legyél következetes. menj haza pénteken ha tudod hogy nincs hol aludni. ne bízz meg az éjszakában. vigyázz a testedre ne törd össze magad. és érjél be a koliba amikor kell! hétköznap ne bulizz! 

figyelni kell. önmagamra a belső csendet hallgatni és megtartani ami van. visszafogni a tempóból. benne vagyok a mély vízbe. de egyre jobban úszok. partra érek és csillapítom sajgó önmagam. 

a testem.. vagy ? ! a szexualitás. a szeretkezés iránt vágyódik valaki bennem.  vagy a lelkem vagy a testem.?! nem tudom melyik szeretné. vagy mindkettő.  május végén adtam neki ilyen élményt. és még az se az volt amire vágyott mert az durva volt gyors és csak testnedvek fertője.    most szépre vágyom.
de azért várok. és még tovább. ameddig csak kell. hogy tudjam a várakozás, a vágyam azt kapja és azt adja majd amire szüksége van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése