2012. augusztus 25., szombat

érző csoda

hűűűha! nem véletlenül az augusztus a kedvenc hónapom. valahogy mindig ebben a hónapban fejlődik a lelkem a legjobb irányokba. és mindig olyan eseménydús.

Copycon:zp, hajó, milos. furcsa nagyon. el is felejtem.

Drámatábor: Zebegény! Nagy csoda. nagyon jól éreztük magunkat. Kancsósok. nagy nagy szeretet. tánc.színház.  értékekkel teli emberek megismerése. jaj de jól esett ott minden.

Gödör Kemping: Zalánnal mentem. lehet nem kellett volna? ez hosszú ez nagyon bonyolult. a koncertek jók voltak főleg Kákettők. nagyon nagyon. Zével meg megbeszéltem azt hiszem. nem éreztem még hogy valaki így szeretne. nem tudom viszonozni. egyszerűen NEM. megmondtam hogy NEM! és nekem is nehéz így hogy tudom mivel küzdesz de nem tudok... áh. PONT vége ennek.


de ha valaminek véget vetek villámcsapásként ér valami új. a tegnapi csoda.
ő. már ha ő az. de hatottam rá. kopogtattam a fején. a szeretetem nem tudta kezelni akkor. vajon most hogy lesz? látni akarjuk egymást. valami izzik. és ő álmodott velem. mindent csodálatost. 
én írtam. ő várta. várt rám. "megkívánni és elkezdeni várni" ?! vagy vágyni.

nah húh. zajlik a szív imbolygás. forrás van és közbe égés. gyógyulás és irdatlan szeretet. felszabadulni kívánó energiák.

annak idején ezt írtam róla.. neki. miatta.

 Türelem. Ott történik a csoda
hol jövőt teremt a múltam
egy másik emberben.

és most történik a csoda?
ma megérzem mi történik. megyek és megyek és megyek és látjuk egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése