2012. augusztus 29., szerda

visszaköszönő múlt

hűha. egy 2010-es bejegyzésem alatt olvastam ezt :" kosz hogy magamratalalhattam benned, szeretlek" (2012.május 19.) 

?! én ezt nem nagyon értem... nem tudom ki írta...
valahogy mégis jól esik. de bennem magára? nem értem én..
persze örül az ember ha segíthetett valakinek fejlődni,megtalálni valakit. de saját magára? ja hogy bennem magára talált? és szeret!?

jó. elfogadom. és csak most vettem ezt észre? hát bocsánat. nagyon szeretném tudni ki írta... ha magára ismer az idézetében... kérem írjon. fedje fel kilétét. :))
jó lenne tudnom.




egyébként... öröm volt ma adni. :)
és tegnap kapni.

most meg üzenetre várok. vagy hogy valaki megtaláljon. nem nem!
vagy csak innék egy kortyot. koccintást! azt...
éjfélkor iszok egy pohár vizet magamra.  :)
puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése