2012. augusztus 26., vasárnap

gondoltam már 400

Háhá. ez már a négyszázadik bejegyzés lesz.
mekkora siralmas baromságot ki írtam már magamból.

nagyon nagyon jól éreztem magam tegnap. nem is éreztem. voltam. olyan jó lelki állapotban.
fejlődő képessé tettem magam és önmagamban változtam és rájöttem.
és úgy köszönöm a sok gondolatot.

írtam is a vonaton.

A duna part közel van. tudja. vele a séta lebegés az utca sarkok között. Ásványvíz, rosé bor de jó nekünk. A gondolataiban jól elmerít. Néha kedvesen átkarol,ölel a drága.



Dujánál a születésnapi parti is igazán jó volt. Piqval, Ricsivel egymás szavába vágva sztoriztunk. folytak a szavaink. jó volt igazán megismerni őket. 

A só a perecről marja a szám. Még két megálló és talán leszáll. 

:)


na így vagyunk. holnap meló.   19... 4 nap múlva. most akkor szervezzek én valami nagy összejövetelt? szívem szerint?! meghúznám magam a gondolataimmal valahol. egyedül legyek.?! emi. na hm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése