2012. augusztus 12., vasárnap

szempor

Néha van hogy a porszemnél is porszemebnek érzed magad. mi vagy a világnak? olyan kicsi. minek ? 
tegnap valami fura mit akarok én itt ?érzés fogott el. fáztam és kicsinek éreztem magam. vagy csak a medence optikai hatása győzött meg arról milyen jelentéktelenek is az emberek. A régi strandon voltunk tegnap egy elhagyatott nagy medencében ültünk a tűz körül. A társaságra semmi okom panaszra. mert jó emberek vettek körül. (habár most ebben a társaságban is vannak széthúzások.)  Csak néztem a tűzet néha azt a rengeteg csillagot az égen. láttam is 3 hullócsillagot. az elsőtől még tudtam kívánni de olyan kis átlagosat utána már nem. nincs meg a kincs amiért porig égnék. olyan célja vesztettnek éreztem magam. nem is ittam semmit. (ja mert az osztálytalálkozó jól sikerült. :D )

hm. Nem tudom mi lehet velem. ja és jött egy levél is. ami nem jót sejtett. kezelésre kell mennem.
remélem nem súlyos. tényleg elég rossz érzés ha megtudja az ember hogy komolyabb baja van mint hinné. félelmetes és kicsit életkedv elszívó. bár a pontos diagnózis hétfőn érkezik. nem akarok senkire rá ijeszteni. bár szerintem nem olvassa senki ezt a blogot... miért írok? ide? magamnak. jól esik. nem tudom.

most kevés dolgot értek. csak vagyok. ja és az a múltkori bejegyzés. áh felejtsük el. felejtem el őt. 

üresség egy kicsit. meg félelem és kétség. de a jövő héten erősnek kell lenni.

ez legyen a pihenős vasárnap. úgyis hideg van. és vackoljuk be magunk egy nagy takaró alá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése