2012. november 10., szombat

ÉnLélekFizikaNovember

édes vöröst kortyol a cserépkályha meleg szobában. gyufa lánggal néha cigarettára gyújt. borgőz,nikotin szeretkezik a lehelettel. fertőzi.

és ez van most. édes november tizedike. édesanyám 52 éves. születése napja. részben ez az én születésem napja is. nem? ha ő nincs. én se. és jaj micsoda jó hogy találkozott édesapámmal. és lettem én.. sok anyagból,szeretetből.

boldog ember. örömért küzdő sok kis én.

a lágy muzsika szó is kell. (magyar és francia.)

Csodálatos, táncos, színes, hideg, spontán csütörtököket élünk. Kármen és Emília és a csütörtök.
:)
izgalmasak.

és találkoztam valakivel... egyenlőre valaki de a lelkem már felismerte. szeretünk egymással beszélgetni. 
a múltbéli ismerősök, kedvesekhez való viszonyom kicsit elnémult. belefáradtam. túlságosan én kerestem őket. nem akartam elengedni, elveszíteni a meghittséget a szépséget a jó beszélő viszonyt. de rá kellett jönnöm hogy én nem fogok görcsölni. lazábban kezelem. nem futok senki után. nem mindig én leszek a kezdeményező. kölcsönös alapon működik egy kapcsolat építése. szeretet adásvétel. 

érzelmeim (szeretős,vágy.) most kerülöm. nem fojtom el. csak nem terítem a világom elé. 

és mivel a lelkem jó barátom nem zavarom, sértem most meg.

fizikailag kicsit fájok. a lábaim elhasználtam csütörtökön , megerőltetés volt. blaha nem működő mozgólépcsője, foci, tánc, nyom a cipő.

"ne szaladj el világtükre ez a hely..."


erotikaerotika. te meg várj. már tudod jól kire kell.hogyan kell.


" a helyett hogy szorítanád engedd el végre."

elengedtem mert szerettem és szeretni fogom.


nánáánánánánáánáná.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése