2012. november 23., péntek

szárazság

a növényeim kezdenek kipusztulni. oké hogy 5 napig nem látom őket de hétvégén annyi vizet, kedvességet kapnak. ez is azt mutatja nem tudok távkapcsolatban "működni"? elhanyagolok vagy elhanyagolható vagyok. szegény orchideámnak már csak három levele van ebből az egyik már el fonnyadt. 

kapcsolat. ú. már a növényeim sínylődéseit is ehhez kötöm.

és újabban előszeretettel bömböltetem a punk zenét. és a szabadon szárnyalás mellett döntenék ha lehet.
közben meg annyira vágyom rá hogy fogd meg a kezem és menjünk együtt...
2 éve és mit tudom én hány napja nem fogja senki a kezem. senki úgy.
egyszer kétszer hozzá érnek a kis ujjamhoz , velem jönnek egy darabig... megmutatnak pár új helyet, érzést, élményt. aztán vagy én csatlakozok le gyorsan a rendszerükről vagy ők mondják hogy "viszlát". legtöbbször a combinon. a vegyes érzelmű combino. 
olyat meg hogy... "majd beszélünk" többet nekem ne mondjon egyik se.
a csáó bellát jobban díjaznám. talán még az elválás mosolya is őszintébb lenne.

alapvető hiba. és ezen nem tudok egymagam változtatni... hogy a férfiak szeretkezni akarnak. a testi kielégülés fontos számukra. a nők meg lelkileg akarnak szeretni. fölfelé. 

ez hiba?

éénnn?! és én? vagy én. testileg-lelkileg egyszerre miért nem lehet jó?!

ma nem is akartam írni. hát...

" mögöttem a nappal de előttem az éj.... NEM törtök át! :)) "

és támadok újra büszkén! (egy kis Fegyelmező részleg.)

had szóljon!

ma Kecskemét. Nóri szalagavató, after party. minden. discos picsulásra , álarcokra nem tudom mennyire van erőm, kedvem de annyira benne van a pakliban és annyira felül. :) 

aztán jön a sírás... de hát ez nem is én vagyok. önmagam kúrtam már megint seggbe.

ájemef mennyország.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése