2012. november 19., hétfő

tollak nélkül

Szia kedves! Tollak nélkül kezdek neki, újjult, megváltozott hozzá állással, vagy ez csak újabb kísérlet a változás szaga miatt.

(tollak nélkül... mert nem vagyok angyal... még nem. :)) és nincsenek tollaim. ide most nem is kell.)

minden eshetőségre ezt a blog címet még nem sokan tudják, látogatottságom így csökkeni fog, amit nem bánok. nem mintha eddig olyan nagy lett volna a nézettség, és különben is ez nem azért van... mármint oké értem a benned felmerülő kérdést. hát miért? nem a külvilágnak szól? de de pontosan belülről, a külső énemnek. nekem is szól, de neked is. és aki rátalál annak. 

amióta megváltoztattam a címét... :)  hát egy ember hívott fel hogy héé mi lett a blogoddal? :)
a többieknek nem tűntem fel, nem hiányzok, vagy elfogadták a tényt hogy nem olvasnak engem.

és ez így jó. :)   őszintén érzem hogy jó.

az idő homok... és gyorsan fújja a szél... mindjárt itt kopog a december a fejem fölött a csillagszoróit nyomkodja a kezembe és forraltborral itat a mámor felé. és akkor nagy szeretés karácsonyfa és hopp vége az évnek. a plussz kilók meg a csoki szag, pezsgő íz a szájban marad.

kapkodás van. 


Erzsébet névnap van! Drága mama boldog névnapot! És Erzsi keresztanya!  (persze nem tudják hogy én itt most gondolok rájuk de ez talán nem is fontos.)



eseményekben gazdag napjaim voltak. 
-szeretem a mentőket.
szinte beleszerelmesedtem egy mentősbe.

kórházi kalandok... :)   Uzsoki, Árpád. haljaj. minden van. minden. környezetvédelem házidolgozat 6 oldal. remek lett. :)

és a szívem felé araszol már. lassan közelíti meg de már várom nagyon hogy ide érjen. persze ne siess ne hogy kifáradj drágám. :))

(csak tudnád megint kihez szólsz te bolond!)



Megröntgenezném a lelkem hogy gyógyítani tudjam ősi hibáink.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése