2010. július 28., szerda

BlahánSírni

változni vagy megváltozni.?
hibázni vagy elhibázni.?

a lehetőség mindig mindenkinek adott.
használni?
elhasználni?

16 évesen megkeseredve bőgni reggel 6 kor a blahán...?!
elsírni h egy fasz vagy... semmire nem vagy jóó...
bánatodban a téged megbántottakat szidni?
a régi szerelmeket ócsárolni?

Miért? mi értelme volt?
méreg. csak a méreg miatt van.

nem szabad!
nem szabad túlzásokba esni...
és tragikomikus drámát csinálni a viselkedésből...?!
"mindenki rajtad nevet"

jó lecke.
nem szabad.

és ez nem gyerek...



Idegen volt Budapest.
nem Buda...
volt Pest... (pest volt a hibás ^^)
idegen...
fura volt.
jobbat akartam.
jobban érezni.
hát mi lett a vég(e)?


de van valaki aki vigyázz rám...
valami őrangyal...
annyira próbára teszem mindig szegényt.

Hülyeség...

NEM SZABAD!!!


Emília... te egy... (most jöhetne az önbizalom kiszipolyozó vad elhordom magam aminek csak lehet rész... de miért legyek rosszba önmagammal? nekem is szeretni kéne azt aki vagyok nem? de valamikor olyan idegen számomra ez a valaki...? amikor olyat csinál amit elítél vagy soha nem tenne meg... csak hát méreg hatás alatt?)

a méreg szót nem kell félre érteni.
semmi rosszra gondolni...
mert nekem már a kicsi is sok.
a kevés is rengeteg.

Reng a fejem ebbe az egészbe.
többet nem lesz ilyen...
és ezt is oly sokszor már önmagamnak.
de már tényleg nem.

Másnak kéne lenni mint az átlag...
vagy különbnek mert én anélkül sokkal több vagyok...
és nekem a felszabadulás nem pár kortytól fog függni...
igaza lenne Irénkének? :O(igen Irénke néni.... xDD "csakegyüvegbor")



Nah most megyek készülődni.
mert megyek ma Kecskemétre. ^^ (titoooooookkkk)
és titokban reménykedés hogy Jó lesz és tudunk sokat sokat beszélgetni (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése