2010. július 3., szombat

ÖsszeVissza

a szerelem fogai szorongatják a kis szívem.

:)

és nagy buli van az álmaimban. ^^

"minden olyan mintha az volna ami ... de mégsem"

ma lesz a sz.a.r utolsó napja. Meg ugye már eléggé durván folyik a városi napok fergetege.
Ma kinézek.
Kormorán koncert,tűzijáték... (ilyenek.)


Nem lehet megérteni az olyan embert aki fél... és a földhözragadt unalmas kell neki az izgalmas vidámság helyett.
Fél...
nem mer...
gyáva.



De én akkor is a pozitív oldalát fogom nézni :)
annak ami már nyilván nevetséges hogy ennyit foglalkozok vele.
EGY régi nagy szerelmes "álmom"? vágyammm?! beteljesült. (vele... : ) )
Rengeteg embert megismertem. :)

át éltem a kiborult méz kategóriát amire jönnek a legyek meg a szúnyogok és tapadnak rá...


Le kell őket mosni. Nem kellenek. Nem kell mindenki. Köszi a bókok tengerét. Meg a hű de megbasználak pillantásokat de én ezt így már unom. "aranyos vagy" ezt meg még jobban ha semmi tartalmas mondanivalód nincs számomra akkor tényleg nincs értelme hogy fölöslegesen hízelegj.

:o)


Jah és már nagy a hiány. nőttön nő.
az én kis rózsás rókás barátaim. :)


Telefonálnom kell. :)
hallani akarom "kicsim" hangját. ;D


wááá imádom ezt az embert. :)
alig várom hogy újra... : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése