2010. július 8., csütörtök

*1év*


SZÜLETÉSNAPppp VESZÉLY!

kérem vigyázzanak az ajtók záródnak helyett
a blogbejegyzések nyílnak.
:)
egy éves szerettet kis blogocskám.
hát nem tök cukker?:D
najó ez már csöpög.!
"az én arcom nem monitor"
1 év...
de semmi kedvem elmélkedni

arról miért írok blogot?
kinek írom?
:)

itt egy dinka fejű ember képe. (aki mellékesen én vagyok)


(ezt csak azért mert nem szoktam magamról közé tenni képeket ^^ )

1 éves. JUppppppppppppíííííííííííí :)


Ma eléggé HippiHappy napom van. nem volt.
délben keltem :P
kávét ittam.
a szekrényem posztereit félig meddig lecseréltem. (felkerült a híres pécsi tízparancsolat :P és a "szeretet" ami a kollégiumi parafa táblám fő dísze volt :) )
aztán Vivien is megérkezett elmentünk torna csukát venni. " ötszászövenforinsz" XD
aztán vettünk két pepszi kólát meg csipszet (nemvagyokPÖSZE XD) és kapuszíner meg eperjóó szokikat. :) és behippültünk a parkba. leültünk és kajcsi pijcsi meg elfeküdtünk és szétáradt a húgyszag (helyett) a nyugalom a szabadszállási parkban ahol a fűben feküdtünk és néztük a felhőket amik vagy megfagyott hó darabok amiket fúj a szél vagy fehér vattacukor darabok... vagy felhők?:D "KÖD darab"
aztán gúberáltunk a papír hulladék tárcsiból olyan jó szabadon (XD)
Vivinek sok rejtvényes újság. :)
és "KAKASOK ELADÓK"
:)

hát na jó volt.

óóó rám írt IkerSálasom. ^^


viszont nekem sietnem kell mert ki kell mennem "kertészkedni" =/ (Y)

aztán még ma kimehetek úszni is. (remélem)
:)

na csókk szülinapos blogcsím.
és kedves nemlétező olvasók. ;)
a létezőket meg ölelem és egy nemlétező elképzelt szülinapi egyéves torta szelettel kínálom.


csók. :)
XD

2 megjegyzés:

  1. bóóóódog blogszülinapot ( furahangzás ) . Finom a torta. : D

    VálaszTörlés
  2. köszönjük. :)
    (én meg a blog)
    de jó hangzás. ^^
    örülök igazán elképzelt ízekből áll. ;)

    VálaszTörlés