2010. július 9., péntek

HiúHiány.

értetlenül állok a dolgok előtt. (...)
meg aztán... úgy hiányzik Buda.
és Pest is...
és... na jó a Kollégium is.
és Suli... (az nagyon)
szeretem az agyonterhelt időszakokat amikor azt se tudom hogy hol áll a fejem... :)
és egyik próbáról szaladni kell a másikra aztán a szilenciumon kidumálni magam hogy nekem miért fontos a szobában tartózkodni szilencium idő alatt... :P (és a többi...)
A fárasztó esték... amikor kimegyek hintázni
vagy csak úgy elrejtözöm valamelyik újbudai sarkon és rágyújtok. (nem nem azért mert kell hanem azért mert nem szabad és mert olyan tilos és mégis néha jó... de ha már így cigi akkor nem... vagyis már csak fesztiválon és nagybulikban. egyébként+ nem is hiányzik. :) )
hiányok vannak.
a veszekedések az édes drága szobatársaimmal. <3
Barbi remélem minden remekül alakul és sikerül. (:
Hanna kitartás! (:
Saci mértéktartás. ;)


itt egy kép... hát na ők hiányoznak most a legjobban a Kollégiumból.


Öltönyös Férfi: az én csodálatos fogadott báttyám Péterrr <333.>Melette: Barbííí <33>
Sárgában: Jóóóó Andiii (Andrea:P) TancsásTanárnőő (: . Aki egy nagyon szeretetre méltó ember csodálatos belső értékekkel és kisúgárzással. (: <3333333>Melette: Hannnaa ő az én legjobb... nem tudom szavakba önteni nagyon szeretem és ElvontegyésTormácska <3333333.
Melette a VörösBögyös ünneplőben Sacccccccííííí. Jaj az a nevetés azok a birkozások. (:
gyurjál ám bögyimmmm mert erősödök és még hiperaktívabb leszek.
<3333>az az utolsó narancsságra gatyás nyomifejű az hát én vagyok. :P.

Jaj de nagyon hiányoznak most. :)

de azért jó a nyár... én szeretem. (:
wáá már péntek.
kiváncsi leszek a hétvégre. (:
...

OlvadóKiwiaszájban. (:

hiúhiány? ( a hangzásmiatt.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése