2010. július 7., szerda

szívszálka

"a wc-t balra találod."

:)

figyelj. : )

nem tudok eljátszani.
azt most úgy nincs kedvem.
nem állok készen.
nem leszek űrhajós.
nem váltom meg a világot.
nem írok verseket.
nem játszom meg a jó fej csajszit. (haha nem is kell megjátszanom mert alapból tiszta jó vagyok. :) a tiszta kevésbé... jó KUSS. :) )



wááááááááá nem bírom már...

"vigyetek el engem is lassúzni srácok LÉGYSZÍVES..."

férfiak...?!
én én...
elvesztem önmagam a kérdőjelekkel teli fejek felett.
mért?
mit?
én?
pontpontpont?
ésPONTÉN?
és tényleg?

nemtudok hinni.
képtelen vagyok bizni.
szépen nézni
lelket reptetni.
csónakázni a szívvel.
reménykedni
???!!!


valamit elhanyagoltam magamban.
és most mintha nem is vágynék rá hogy "SZERESS"
vagy hogy szeressek?!
én megint?
én nem szeretnék úgy szeretni hogy csalódhassak.
De sebek nélkül nincs...


" csak úgy tudnak mások szívéhez jutni, hogy megsebzik. "



na elég ebből a szerelmes lélekhányadékból.


agyra ment a sok vörös és fekete...
nah meg... :)


jóóóóóóóóóóóóó


Gyors terelŐ.

Vivien büszke vagyok rád és szeretlek és holnap találkozunk. ^^ (kéne)


és elkezdtem várni a hétvégét... (mert sál mert iker mert Laller. (; róla direkt nem akarok írni... ő még olyan titkos reménykedésnek nevezhető teletábinapocskafejűzsáneres msn barát sokáig fentvagyunk személy. (fontos. ) :$ és (L) szívecske. )


iszonyatosan hiányoztok. (L)
hm...



baba.
:)

nem.

szívszálka.

szálkás kis törhetŐ.
szív.
burokban.
vigyázzatok rám ha eltörök.

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése