2010. július 24., szombat

*ÓaHajóÓhaj.*

"Hóhérok az eleven vágyak,
Átok a legszebb jelen is:
Elhagylak, mert nagyon kívánlak."

/Ady Endre/

Pedig hát igen...
?

ki akartam törölni...
ja rég írtam.
meg akartam szüntetni.
Blogot írni?
továbbra is?
kinek?minek?
annyira megfordult belül valami hogy hirtelen mindent abba akartam hagyni...
eldobni
törölni
mindent újrakezdeni...

szabad e ilyet?!
öngyilkos gondolatokkal robogó gyors vonatok mellé állni?
elmenekülni várva hogy utánad meneküljenek?

zavar van.
vagy volt?
tisztul a kép.

túl nagy a nyugalom? az idill? minden olyan "tökéletes" lenne?!

hát nem...

nem írtam már rég...
de fogok...
Vivi szerint tárház...
és írjak...
írok...

megbántani vele bárkit is továbbra sem lenne célom...

"őszintÉN akarok élni..."

de lesz e olyan hogy nem bántok meg vele embereket?
tudok e "normális" lenni?

gyereknek néznek.
az is vagyok?!!!
kétség kívül bennem bujkál a hintázó kislány aki szereti az esőt és tud még örülni az élet apró cseprő boldogságainak.
de van felnőtt Én is...
ez ego nem olyan...
maszk?
áll arc?
sokan nem hiszitek el...
komoly Emmi is van.
nem kell bélyeg...
nem csak egy vicces kislány vagyok aki szeret az esőben pörögni és bolondozni.
meg fiatal módon lázadozni a felnőttek ellen...?!

jó... 16 éves vagyok.
de felnőtt is tudok lenni...
akárMIKOR?!
ha a helyzet... ha olyan dolgokat kell csinálni... mondani tenni.
itt a meló...
a munka...
nem tudom miért van most ez?! (ami van elég ha én tudom...)
de csinálni kell menni kell hiába 10 óra a nagy melegben... szedni tenni tépni rakni.

És megvan... és összejött az a (kis) pénz... ami másnak már eleve adott... (már ha...) de nekem nem... én két saját kezemmel dolgoztam meg érte... azért hogy elmehessek hogy DRÁMATÁBOR!!!

remélem megérte...
(nem kételkedem.mert tudom. oda vágytam akartam meg kellett érte dolgozni már csak Jó lehet...)


lehet nevetni.de nekem ez fontos. fontos.
és izgalommal reményekkel várom a szeptembert.
tudom jó lesz. (:
és hiányoznak már AZOK az emberek.
a sulis arcok... de nem nevezhetem őket SULIS arcoknak(:
hisz különleges emberek ők számomra...
és fura de az osztályból most többen is hiányoznak (többen mint tavaly...)
talán az osztálykirándulás miatt?o.O (lehet,lehetne)

de a táncoslányok mindenképp nagyon (L)

és találkozni akarok velük. (:
felmenni Budapestre.
hiányzik.
az ottani.
az ott.
(minden.)



most csönd.csend. = )

Azonban az ember nagyon szomorú állat, akinek akkor is muszáj néha szeretni, amikor nincs kedve hozzá.


/Ady Endre/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése