2011. július 26., kedd

17napban a nyárban

dob meg bazdmeg a füleiben ja nem az basszus!

de jót doboltam ma.

kit érdekel?
de már dobolok.
szeretek.

szeretek szeretni

és inni.

és akkor most rég írtam.


elvoltam foglalva a saját pusztulásommal.

az? az milyen?

az olyan és úgy van hogy LIDOCAIn.

és megaláz és kiszolgál és piába és bármi másba ami szédít.
menekülés.
ez lehetne egy negatív pozitív terhességi bűn csík tulajdonság.

csík.
pr
por?!
fűh.

mit?
már 25 napja nem élek szerekkel.
ezt úgy írom mintha nagy drogos lennék.
le merek ilyet írni?
hát le.
hát leépültem kicsit.
hát 17 évesen 17 napot eltölteni megtölteni úgy hogy mindennap iszol.
valamit
valami kicsit is.
ez az alkholoizmusnak melyik formája?
ki válaszol a kérdéseimre?
ki teszi fel ugyan ezeket nekem?
és ki az az én?
és hol van a szerelmem?
és miért?
és baráttal miért kell csók lopatni.
vagy elbújni és félni?!


az ön magamtól.
de inkább legyen öntől mint önért.

na mitévÓ? Ő csak ő.

és szeretek hányni ide szó vakolatot ezzel meszelem magam színesre ha ki vagyok magamtól és belül valami már megint elcseszve.

szeretek telefonálni is mert tudok két telefonszámot fejből persze hogy csak az egyiket hívom mert a másikat meg nem is én ismerem.



oké.
ma csak az jöjjön velem ami könnyen szédül és bevesz velem valami szart a gitár zene alatt és elaltatja a józan tudatát
mondjuk?
egy fenominil tablettával algoflexel persze egy nem elég és akkor még egy felet harapunk rá!
bor ugyis mindig volt lesz nekünk.
a sört meg Fradi meccsen.

azon is voltam.
meg persze a Hiperkarmán
és én nem szerethetem úgy én csak rajongó lehetek
mert ...

jó ott az a gödör nevű Gödör !
deákferenc
meg a többi.
és a hajnali metrón tök egyedül.
az is volt.
sokszor már.
meg a Szabi!

sosem voltunk senkik.
(jaj de Hiperkarmát hallgat!)

úgy a jó blogba szócsővezni.

mindenhonnan szoptunk.
a földre sárba hányva a lélek.

üszkös kis senkik nem szeretnek ide semmit.

értelmetlen lettem már megint.

ki maradna velem amikor mindent elszakítok?


és ki fog velem tartani a zöldpardonba zöldpardont énekelni.

és hatalmas ERdő extázis volt ám a Dürerbe.

dürerkertbe is sokat járogattam.

meg a szívetekbe!
onnan néztem magam egy mezőn fekve cigarettás dobozokat hányva a májba.


én szeretek értelmetlen lenni.
figyel e rám valaki?
ez meg egy segélykiáltás kérdés.

ki hív fel ma?
senki nem tud.
telefonom nélkül már nem keress itt senki
csak hagyjál magamra hagyd hogy tönkre menjen 17 évesen
megfullad majd a saját maga által operált műveleteiben.

nem találom a helyem se.
valaki itt ül bennem és nem hagy békén.
sose sose soe!

ÁDÁM!
nekem ő .
neki mi ?
én mi?
Emmi
sEmmi
semmi
de tényleg csak egy zöld kalapos.



megint menekülve szórom magam.
nincsen senki senki más.

Blablabla.
ezt a bejegyzést nem is kéne közzé tenni.
hát ki olvas?
számoljuk csak meg!
1 akit szeretek tudom.
2 akit még jobban de máshogy!
3 akit nem ismerek de szeretni szeretném nem hazudtam magamnak és neki is!
4 aki néha erre jár de nevet csak.
5 akit megesz értem a penész
6 aki kétségbe esve olvashatja.
7 aki kíváncsi még és marad a szívben.
8 egy barát volt
9 nincs is 9-es

akkor úgy ha minden érzés stimmel 8 kerek perec ember olvas.
NEM NEM van 9 a barát.
a barátom is 9.

helyett itt most úgy Szabadszállás városban 3?!


és Buda?
és a Pest?

nem tudom.
holnap megyek fel.
szerda.
és nem azért hogy sírjak blahán.
sehol nem fogok!


mert igen lakótelepről nefelejcsig futottam.
a kedv mozog rendes mód!

igazat adni ködben?
köpni keserűt.
a gyógyszerízt! itt a válasz a kérdésekre.

kiben érek ma partot?


jobb lesz abba hagyni
és elaludni egy ágyban
melegen párnával a combok alatt.

idegesít a lángja az agyamnak.
van e?

ő az!
aki megkívánja tőlem hogy ingyen legyek neki is.

gúny
dúr.
gédúr

tegnap elszakadt egy gitár húr.
és a szívünkben hány húrt öltünk meg?
sokat sokat?!
lehet lehetne

helyes nagyon helyes!

elmegyek.

igazat adok magamnak.

nesztek nektek!

az aki táncol az nem te vagy te maga a tánc vagy?



? kérdőjelesen fekszem a plafonon.

szájában cigaretta vég csak szopogatja már nem ég.
kábulat.

bepótoltam ez elmaradt napok nem írását?
ő
ó az pótolhatatlan.

németet tanulok.
névelő.
der die das.
minek ennyi nem?!
nem úgy a NEM most a nő nem s a hím.

a legjobban azért a nyár.

meg vörös és feketét olvasás.


de jól azért jól.

ne hidd el amit itt látsz olvasó mert Emmiből is kettő teng.
Emi és Lia
ez épp Lia.
(egy m-el meg hazudik.)


tsók. ( nem írok sEmmit magamra se levelet se eszek egy levest...,!?)


feláll kezet nyújt oda áll. elmegyek megcsókol hátat fordít telefonál és puszil.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése