2011. július 29., péntek

Vivinek

Vivinek reagálva először?!

nem tudom...


a barátságok nem avulnak el..
akkor már nem barátság
egy barátság vagy van vagy nincs.
részemről, szerintem ez már rég nincs.

én próbáltam néha menteni.
de hát ha keresztbe se fossák az ember fejét akkor hiába ugrál szteppel csinál akármit baszhatja a francba...


(bocsánat a nem túl kedves szóhasználat miatt csak így olvastam miket írtál és kicsit felszakított pár varrt...)

átmentem hozzád...
(nem tudom emlékszel e beköszöntem..)
és végig Zsuzsival Nikivel voltam a másik szobába.
na ez mi már?
(nem az hogy nem éreztem magam velük jól mert de csak nem ezt vártam volna... rám se szartál mert fontosabb neked a net és hogy chatelj a Kingával... már bocsi de az nem ért volna akkor rá?
ha megy hozzád valaki szerintem nem kéne ilyesmit leművelni... )

bocsi csak ez rosszul eset.
sőt nem is kell bocsánat.


pofa sör?
és mióta iszol te sört? :Đ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése