2011. július 17., vasárnap

21 gramm szenny. (Nórinak bélyegezve.)

miért írtam hogy szívekben megtaláltok...?!

most elolvastam mit írt Nóri.
ha ugyan azon mennénk keresztül se értenénk se tudnánk már segíteni egymást.
az agyad a szíved a lelked.
valahol valami tényleg összekavarodott és a tornacipős,bakancsos alakok ugrálnak oda bent.
és "test vagyok..."

gyógyulj meg kicsi lélek kicsi Nóri lélek oda bent.
és részvétem.
és nem tudom és senki sem látja.

21 gramm.
ha majd elmegyünk innen 21 grammal könnyebb lesz testünk.
hiszel e ebben?

"egy újabb megfáradt lélek megy el..."




tudom hogy agyzavar tudom hogy szívzörej tudom hogy FÁJ de mondjátok,mondjuk ordítsuk csak hogy NAGYON FÁJ!!!

csak kérlek ha érzed már akkor vedd fel a telefont vagy hívj rám bármikor számíthatsz.
mostmár bármikor.




mert hát én is mosnám le a szennyet de hiába akármilyen tusfürdő akármilyen klóros medence víz a szennyet ami a lelkemre tapadt és a szívemre száradt nem lesz könnyű levakarni.

ne sikáld te se véresre! nem érné meg.
múlik...
"nem is értem miért nem menekülök el a ha megígértem hogy hogy nem alakulok át?"



durcás kismadár.


szenny szenny.

szennytelen leszek!


én újjat kezdek.
én köszönöm a tanácsaid!
én valahonnan megnyitom azt az új lapot.
de honnan érdemes kitépni? (agy? szív? tüdő? lélek? vagina? szem? száj? orr? fenék? köröm? anyajegy? )

vagy majd ide száll és kezdhetem előröl ha végre minden hibát beismertem önmagamnak és sikerül lerendeznek az erdőt és ezt a 10 napot amit hát végig...


miért? ez bűn?

"Ne Lopj, Ne csalj!"

csaltam.
loptam.

1. először de nem hiszik.
csak egy sós ropi volt és részeg voltam és éhes.
szabad e ilyet?
szabad e leírni?
szólás szabadság?

vajon annak idején József Attila ha éhes volt lopott e ételt?
vagy csak áradozott a libasültről?!



jó szenny.
aludj még ma egyet magadra.



meg akkor eleven a hold!

Mindenki csak forradalmárt tud csinálni magából!
Az értelmetlenségre való lustaságtól van velünk így!
Sosem halunk meg, csak játékból néha eltemetnek.

Úgy nézem nem is rossz ez így!
Túl minden gondon, ez az ország
él, míg hordót gurít
és így jár az ősök nyomdokán!

Képzeld én ide is jöttem, meg ezt is akartam!
Azt mondod az állatvédők talán segíthetnek rajtam!
Az ilyen áruló sír, ha betér, de boldogan
megy majd innen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése