2011. július 18., hétfő

észt guberál míg Ámor maszturbál!




Hé barátom, tégy föl egy teát,
Dobjuk fel magunkat legalább!
Csak ránk ne essen a hangulatunk,
Mert attól mindketten elkábulunk.

Én is megszívtam, te is párszor,
Ahogy az időt múlattuk akárhányszor.
Egy sodrott mosollyal az álomból kikel
A kedv, ha épp rá senki nem figyel.

(...)

Nem egy ízben voltunk vértelen,
Mint hullámsávok pokoli vízen,
De ha mámorantennánk vérvételre állt,
Még Kháron szívében is Ámor maszturbált.

(...)

Mint almában kukac, a fejemben jár
Egy eltévedt gondolat, észt guberál.
Az érzést hívja, de az nem figyel,
És tudom, barátom, hogy téged sem érdekel







nem lehetett máshogy ezt megfogalmazni csak így csak Quimby.
Quimby kutyák.
legújabb kedvenc dögök!
bennem is a dög.
de halványítom.
szuper radírt szereztem.

szuper barátot találtam,!?
találtam nem is kerestem csak volt egy fesztivál ami nem a VOLT fesztivál meg hát ez a lacapart is jó ám meg a közel lakozás és a "művészet" a zene a közös érzésvilágok. :)


és hát egyre egyre meg nő itt az olvasók száma már ha azt érzem és most azt érzem
dee ez a rész hogy ....

mámorantennánk vérvételre áll(t). :Đ


nyúlcipőőőő!


nem vagyok én gyáva csak hát igen igen roncsolt májú.
a kettő nem függ össze de mindig is így írtam.
ezután se lesz másképp ugyhogy hagyjuk ahogy hagytuk!


valahogy mindig elvoltunk...
magunktól.
magunkkal.
csak magunktól ne vonjuk meg ami,amit kell megtenni, meginni,elszívni.

bár a reggeli élvezetet már csak félig élvezgettem félig iszom a kávém félig szívom a cigim mert így jobban esik hogy nem vagyok egészbe csak félbe.


ma eszet guberálok magamnak a némethez.
PONT.


csók. tsók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése