2011. július 30., szombat

Tetű

Jó volt nem nem volt jó.

hajj de hajj!

ez is megtörtént.

nekem még soha senki nem vallt ilyet.

szinte bűntudatom van miatta.
nem akarom hogy engem valaki "szeressen"
olyan mélyen.
ahogy mondta.

és miért használom ki?

(nem kellett volna hagyni hogy kiöntse ott magát...)

de hát nő vagyok?!
nem csak kislány

és tényleg olyan feketeözvegy.
nem eszem meg az áldozatokat...
nem én csak harapok belőlük.
csak így mindig kibaszottul éhes maradok.
de tegnap este legalább nem voltam éhes.
persze az ébredés az mindig kellemetlen...

nagyházba meg pláne egy kiadós fejfájással megspékelve.

jó este is lehetett volna.
csak a bátyám?
na miért kell ütni?!
nem nem ő volt a hibás neki csak a szájzár a hibás néha ahogy nekem is.
hát tessék bumm.
haza is ment

ez a Tofi egy gázos hely...
engem is ott
és én miért beszélek azzal aki 2 éve az én orrom törte el?
miért kell nekem csevegni vele
és a bocsánatát hallgatni vagy épp megalázni a történtek miatt
és olyan genny kérdéseket feltenni...


most Cpg-t hallgatok és Tetű!

de mostanában sajnos én vagyok a TETŰ!



de komolyan annyira elkorcsosult kis geci lettem.
vagy csak tudok az lenni.
egy kis aljas láda.
olyan lapos kúszásból támadok és fröcskölve bántok meg és pusztítom el ami épp nem...

márpedig elég sok minden nem!


és nem akarom a NEMET!



annyira egy kis nyerő mániás hisztis ribancnak tűnhetek.


és nem akarok leszokni semmiről.
megint magamba fordulni és megjavulni.

fúj a szél.

ebből nekem se Vadkert se sörfeszt nem lesz.

de jó mulatást!

én már csak test vagyok...

az aki volt
eltűnt rég
ez már nem az a
jellemkép
vámpír rém
ez vagyok én
ez a test már csak
éjszaka él

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése