2011. július 6., szerda

meleg puha sín!

ez az otthontalanság otthona?!

ez a blog is mi már?
ide jönni keresni valamit ami te vagy közben haldoklik itt belül minden!

szívem te olcsó szív!

pedig sok minden történt...

pedig nem is írtam...

pedig talán feltűnt neked!
most itt ki a neked?

nincsen nekem olyanom hogy neked.
nem szólok én senkinek!

"lustán basznak az állatok!"

meleg puha sínt akarok a fejemre. a nyakam alá egy koszos sors vonatot?
persze nem azt minek a végállomása a rák.
elvittétek őt.
megint ez a gonosz fekete traktor halál teper át mindenen.
tavaly nyáron veled dolgoztam és ma mentem újra de te ma haltál meg?
azt hittem te vagy a legerősebb nő ott.
és lám a rák erősebb.
pedig imádtam amikor a beton szofid (leszarom hogy írják) füstje rám szállt.
jó volt mű köhögni tőle.
és még azt se tudtad hogy bírlak.
csak mosolyogtam rajtad. nevettelek, nevettettelek ...?!
ÁÁÁÁÁ

mért ?
mért mész el ma?
jobb hely az ott...
remélem.
ha mindenki oda megy egyszer?!




és a FesztivÁLOM?!

álom fesztivál vagy csak a legjobb szarfesztem?!
gyorsan bele ugrok valami más témába mert elragad a fekete gyász tánc!

akkor sok - nap és 0. nap előtte.
és egy autó és egy ádám és egy...
ja bátyám szerint kurva vagyok.
miért?
mert sok embernek adtam csókot az utóbbi hónapban. ?! (őő igen teljesen jogos.. alszik a szenny a számban... de lehánynám néha a szívem!)

van e még? vagy a biológia értelemben létezik?
a lírai szívecském meg elköltözött valaki másba.
ott jobban mutat!

aztán?!
Hosi. Húsiii!
mert emlékeztetett Dekupázsra.
persze nem csak azért.
mert jó volt.
mert csütörtök.

és asztalról leesés.
meg az a pálinka is...
péntek?!

időgép.vén Európa . Hisztéria.

és HISZTÉRRRIIAA!!!
mikrofonba énekel!
színpadon hey ho letsgora!
ott fent a népnek.
Szabadszállásnak ugrálva szabadon a reflektor fények alatt Hisztériával egy színpadon.

mert... " baj lesz még ha lelővőm magam!"

:D

szombat?

akkor hosi elmegy akkor emmi talál egy mást.
na a ribanc!
Gábor!

(ja és volt még egy hajnal reggel meg egy vadhintás ökopark ami nem is az aminek tűnik és hát hinta mellett sok minden megesik.)

de gábor na!
csókcsók.
sátorcsók
elmegy
nem nyertél!
visszakeveredés.
csók csók.
övtáskában turkál.
fél meztelen meleg hát!
szeretés.
és ott hagyás!
és sEmmi nincs!

"eszter"

"akik azt se tudják hogyan hívnak..."


és Nóri. és egy titok volt előtte.
Emmi gyalázza már meg magát!
emi egy hülye ribanc.
utálja magát most.
és a legjobb barátja szintÉn
és ki nem?

akik csókol azok is mert nem ad többet csak morzsázik a szemét.
krémet nem kapsz de piskóta illatától elbódulsz ember!


és mindent le írok ide.
ahol bárki láthatja.
de hol érdekel?
a magán életem rég nincs meg.

mim van?


jah ma 11 óra munkám volt!
igen akkor 4400 forintom
és aug tól új életem talán.



mocorgó hunyorgó!


halálmanó.

életmentő!

valaki segítsen mert meleg puha sín leszek!
hívjál fel és mondd hogy legalább mondd hogy szia még ha meg se érdemlem.




és tessék.
leírtam hát ide a szennyet.
hánytam egy nagyot és most megtörlöm a szám.



(mert tegnap lelket raktam magamba egy üveg bor egy doboz cigi egy Dani egy gitár és sok lélekdal társaságában. KÖSZÖNÖM JÓ VOLT!)



és hát...
már az se érdekel ki mit mondd rólam és gondoljon csak amit szeretne aki szeretne.
én majd leépülök ebben a hónapban teljesen (mert Lidocain Hiperkarmája pont én vagyok!)
aztán Augustusban fel kell bennem minden amit most kiölök.


napá.
na :)

na mosolyogj már ezen mind!
neked!
(aki továbbra se tudom ki vagy ki olvasol.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése