2011. július 18., hétfő

Emmi

Boldog Névnapot Ailimeh!
vagyis Emília. :)

szeretem a nyárnak ezt a napját mert sokan nem tudják hogy Emília nap van és ez jó mert általában olyan emberekkel telik el akik tényleg nem de én belül igen és ha ez mar is néha attól még kellemesen savas. :Đ
de ott a lúg hogy jó a nevem!

EmííílllLLiaa!
versengő vetélkedő!


és ma elutazok Varsí Citire pár napra Mamához,Margithoz.

szerintem nem is írok egy darabig...
meg hogy 21 dürer kertell Karma mi lesz?
azt jó lenne legalább sejtenem...
de a pénz dominálgat
abból meg nekem épp kevés.

:S


Nóri!
ha elérni szeretnél Évi számát tudod
ha nem én tudom tiéd lehet hívlak majd.
csak nem tudok mikor akarsz magány buborékot szakítani!
és Varsányon leszek.
le is jöhetsz vagyis fel jöhetsz oda is ha gondolod.
tóba is fürödhetünk.
akármi
ne tűnj el jelentkezz!!!




És puszilok minden kedvest aki figyel! :Đ (de azt is ki résen van. :D)


jah és ma este m1-en 21:00 azt hiszem remek film. nézni kéne... ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése