2011. december 20., kedd

"ez a világ olyan kerek!"

ismét új külsővel tűnődik majd.


" a kölcsön hatások hiánya aggasztó."

határok közé terelem magam kicsit
mert tényleg zűrt s nem kisebb űrt zárhatok magam elé,mögé az elmúlt fél évben.

de most hogy végre, végleg újra haza költöztem...
bízok hiszek s innen újra indulva tele reménnyel s valami furcsa boldogság érzettel megcsinálom. akarom. sikerülni fog.

tegnap gyönyörű volt... leszálltam a kis vonatomról s szakadó hó fogad nagy puha süppedős
csodás fehér,finom,friss imádom.

vidék
az én városom
én drága Szabadszállásom.


:D

és szétvet az a belső fény,ragyogás.


persze tudom hogy ami előttem áll és vár rám januártól az nem lesz gyerek játék. sőt.
de hiszem hogy képes leszek rá. mert nagyon akarom.



csodás napok előtt, mögött szeretetben olyan igaziban.



s nagyon hálás sok sok embernek!

most lezárva 3 és fél év.
vagy valami olyasmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése