2011. december 10., szombat

kutat

van az hogy várom
és fel se tűnik de mégis őt.
aztán rájövök jaj nagyon szeretem
persze sok más dolgom van nekem
pedig én
és akkor mégis miatta nem megy?
ne menne?

téglát néztem.
igen a film a húgommal , hát ő már alszik
nekem meg fáj a derekam és valójában pihenni kéne
nem viselt meg a tegnap csak fáradok és vannak állandó terhek
jó lenne ha nem nyomnának szét belül az emberek ha meghagynának engem őszintének , embernek nem maszkosnak és belső smink mesternek.
azt úgy, annyira szeretném kihagyni, mellőzni.

forgat, pörget.
látom hogy sebezhető és ez felkavar... ha meg kavar akkor mindig ott a vágy mint legerősebb akármicsoda aztán vonzalom... vagy úgy átalakul hogy észre se vehetem: és szeretet és erős érzés.

elcsuklik még a szó is alatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése