2011. december 6., kedd

télapó boldogságot hozott

Boldog boldog

a hold körül szép volt ma az udvar
szivárvány szín
ki nem hiszi el?
pedig de
kifeszül fel a szivárványra?
és ki viszi át a szerelmet a fogában tartva a túlsó partra?

én tuti nem.
pedig képes vagyok rá nagyon is.

elég terhet cipeltem.
pihenek és a pöttyös túró rudi szoknyámban ücsörögve ülök és boldog vagyok.
dráma okt-vn túl ma.
mikulás tél apó napon túl.
szép kis kedves műsor.
és még jobban imádom a gyerekeket.


villog a lámpa az utcán még hideg sincs. de TÉL (és mindenki fél.)


mostanában mindent megálmodok. félelmetes de jó érzés

és van időm megállni és átélni,megélni pillanatokat.
apró dolgoknak örülünk most.


szombaton este hibáztam e azt nem tudom...
szégyellenem kéne e azt se.
de valójában nem. semmit.
a vágy villamosa ott él mindenkiben.


új korszak kezdődik megint.
úgy személem hogy már alig látom mert nyakig sőt még annál is jobban benne.


„Minden, ami igazán fontos, eljön az életünkbe. Személyiségünk, karakterünk, belső igényeink törvényszerűen formálják sorsunkat. A hívásokra válasz érkezik. Sokszor észrevehettük, hogy vágyaink, igényeink megkeresik a tárgyat maguknak. Az emberek megérzik azt, ami bennünk van és eszerint közelednek vagy távolodnak. Azok felelnek, akikkel közös hullámhosszon működik az "adó-vevő berendezésünk." Ugyanabban a városban néha elmagányosodunk, néha sokan körénk gyűlnek. Ezért írhatta tréfásan Füst Milán: "Apróhirdetés. Meglevő szenvedélyekhez tárgy kerestetik!" Szeretnénk szerelmesek lenni - és beleszeretünk valakibe. Ami fontos, azt csöndesen ébren kell tartani magunkban napról napra; egy pillanatra sem szabad elengedni. Egy napon valóság lesz.”
/Popper Péter/




szerintem létezik a mikulás
és most jön a megkukulás.


nem még nem!!!

„Nekem van életem, csak helyett csináltam benne neked!”



nektek.



ki olvassa el ezt?

nevetek
nagyot őszintén.
én


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése