2011. december 3., szombat

Jó Éndzsölnek

a lelki ismeret könnyed mozdulata az írás.

és okt18. (koli ágy)

szótlanság

a szótlanság valójában másfajta (kreatív ) szavak nélküli összetartozás. én nem szólok mert már nincs szó. nem kell. kevés. szavak nélkül beszélni más csatornákat használni egy kapcsolatban annyit jelent mint valahol,valami mentén összetartozni. amikor már a hogyan? és a miért? nem érdekes, jelentéktelen. akkor a szó hiány kreativitása majd beszél. és elég egy nézés, mosoly. egy lelki ismeret. a léleknek az ismerete. ha már annyira ismerek valakit. és tudod nem a rosszat: a drogost,az iszákost, a züllött fiatal meg nem értett kamaszt látja. hanem ismer és nem azt mondja amit mondani kell. mert nem szól semmit.
és ne szóljon semmit.
mert az sokkal erősebb és ha én látom be hibáimat ködök nélkül minden súlyukkal.
na az fáj.
de épülhetek belőle nagyobbra.
és érthetem azt minek mi volt az oka bennem.
és hogy semmi nem történt véletlenül velem.
és ha elhagyom persze jobb nekem.
de szenvedni meg kell érte.
mert belekezdeni kellett. igen is a részem volt ,hozzám tartozik.


de ha nem fojtott volna meg majdnem... nem jut eszembe kihúzni a dugót és azt mondani ELÉG.


(napló részlet.)


Jó Éndzsölnek rengeteg hála,szeretet azért mert velem volt,van ebben a kicsit sem könnyű most harcban,helyzetben.
és nincs ez hiába sohasem én tudom. én látom. én érzem. én hallom.

1 megjegyzés:

  1. Hiszek és bízom Benned! Színházra fel, várnak a fények, a szerepek és vastapsok!:)))Tudom, hogy képes vagy rá! pusziiii

    VálaszTörlés