2012. október 17., szerda

magic

a szűrés eredményes. az eredmény még nincs meg.

vagy az önmegtartóztatásom a legjobb úton halad önmagam és a semmi felé.

hétfő óta...
betartottam amit magamnak ígértem.
ma is megyek edzeni.
holnap verseny.

és hiába remeg a kis kezem a pusztulás felé, mert nem nyújtom ki. remegjen. fájjon. nem kapja meg mindig a bennem élő rossz amit akar.

a hét az egészségről szól.. :) egészen péntek estig.. :P

minden nap egy alma. :) (eddig betartottuk.)
nem hagyhatom hogy szétessen a testem. :)

szóval Ó! igen igen, futásban, erőben vagyok. OH Ho Ho It s Magic! yúúúnOooooo.


"kislány vagy még."

de még milyen ártatlan és nőietlen kislány. 
mikor legyek nő? :) van még időm arra a szerepre. ó tudom. már voltam. 
szerető.
én szeretek most szerető lenni. :)
önmagamat és férfiakat egyaránt. nőket? MINDENKIT!


:D jajjjjjj én olyan én de annyira. húh. :D

a lényemben sok a fény.
átfog áradni egyszer rád is. :) és rád is... ;D  jaj.. rád ma gondoltam. igen! RÁD IS. veled beszéltem hétfőn... neked meg jaj imádom fényed.

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése