2012. október 27., szombat

nagy zokni

"ide bent épp a semmi terem"
02:59.

az óra átállítás ezekben  a percekben történik. vissza! nyertem egy órát. 
02:00.  pedig nem figyeltem,terveztem hogy megélem ezt. ébren megélem.

ez a kép egyébként régen készült. a 2010-es év termése lehet. a buborék mániám akkor hatalmasodott el.

belém szállt egy légy!

a kép.. (most mintha meg kéne magyaráznom, csak mert ritkán van kép.)


elkapott egy buborék hangulata az esőben. a csodás szabadszállási bőrig , sőt csontig ázás során. esőben tánc, pezsgő a kézben .(és én élek hahó!)

nem rég értem haza.

azt érzem hátba szúrt a tél de az infúzióból a nyár emlékei csöpögtek. túl éltem.

elvérezni a fájdalomtól, hidegtől a szeretethetetlenségtől nem fogok. milyen szép hosszú szó szeretethetetlenségtől. és jé másodszor is le írtam hibátlanul, anélkül hogy a piros kis csík megjelenne betűim alatt.


alszok.

ki tudja mi vár... (holnap.) az hétfő! nem ma. ó ma főzök egy csodálatos ételt. (elkezdtem szeretni a főzést. mire 20 leszek csodálatosan fogok tudni a konyhában sertepertélni. :) bármelyik konyhában. )

megöltem egy legyet. jé. (egyszerű volt. tél van! pedig még csak ősz.)

de tudom ma esni fog a hó. pedig milyen jó állt az a fürdő ruha! most meg helyet kell csinálnom azoknak a bundás nagy zokniknak.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése