2012. október 24., szerda

szerdaszer

szerdának nevezem, pedig több mint egy szerda. újabb mérföldkő.
ismét valami átalakult.
a blog külső változása csak ürügy.
a belső változás fontosabb. az hogy tudom megint van mihez hazatérni önmagamban, az új célokat,megvalósítandó álmot, látom. tenni elkezdtem érte. megfoghatóbbá tettem az érzelmeim is.
és egy nagyon kedves barátom akiről azt hittem nem is ismer felnyitotta a szeretethez való hozzá állásom, titkát. egy kis segítséggel saját magam titkaira ráébredni, beismerni szeretethetetlenségem okát,miértjét, vagy azt miért nem tudok elköteleződni egy társ mellé... Nehéz volt.nehéz jelenleg is.főleg ezekre válaszolni önmagamnak.de sikerül. a rendszer stabil lábakra képes állni. a szeretet felé nyitott vagyok továbbra is és nem akarok már elzárkozni attól hogy engem szeressenek. nem csak adni fogok de szeretetet befogadni is. szóval az hülye aki falat épített önmaga elé az is én vagyok.(nem hagyta magát szeretni mert félt...)aki lebontja a falat, vagy végre kinyítja az ablakot az is én leszek. (aki hagyja majd magát szeretni.)

valójában hagytam magam eddig is.. csak sose akartam kompatibilis lenni mások szeretetére mondván én nem szeretem őket. csak részleteiket szeretem.

ez is nagy hülyeség! cinikusan mosolygok önmagamon. most végre értem. értem a múltban miért történtek törések, vágyódások, átbaszások. és mind két oldalról. nem csak én voltam köcsög. persze sokakkal sokszor voltam. igyekszem kevesebb lenni. érzelmileg .nem érzelem függő. és nem adok fölösleges jeleket csak hogy érezzem szeret valaki. jelt, szeretetet tőlem már nem kaphat akárki. 

persze a szerető szerepéből még kibújni nem sikerült teljesen. és ez így eléggé ellentmondásos az előbb leírtakkal szemben. ambivalencia! ó már megint, még mindig? nem lehet így hinni nekem.. tudom. én hiszek önmagamban. azt mindenkinek kell. na de kinek a szeretője? valójában már senkié. sose neveztem még magam bárki szeretőjének. csak nehéz lesz azt az ismeretet levetkőzni hogy szerelmes vagyok bizonyos emberek lelkébe. de azt szabad nem? a szeretet árad,hömpölyög. van és azt nem írtom ki. a szerelem szívvel megint más. biztos más.  :)  
a testi szeretésről pedig nem kívánok nyilatkozni. (és ezzel elmondtam mindent.)

a legszebb szavaink tényleg szer(rel kezdődnek)
szer elem
szer vezet
szer etet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése