2012. október 15., hétfő

leszűröm a lelket.

"Az ember értékét nem az esze, a műveltsége, nem a hatalma vagy a tehetsége, hanem a lényéből áradó melegség minősíti. Vagyis a szeretetnek lehunyt szemmel is érezhető jelenléte. "


ide bent épp a semmi terem.
nincs irányítva a szeretet senki felé. szét van szóródva.
ha nem vigyázok felrobban a szívem.

a személyiségem annyira eltorzult hogy már nincs is.

én csak úgy vagyok. és lehet már semmi célom sincs.
hiszed te azt! elég sokan hiszik azt rólam, hogy nincs nekem semmim.
pedig KURVÁRA van.

az éntelenség nagy célja is ott van.


ez a hét annyira brutálisan sok volt hogy most baromira vigyáznom kell magamra.

hétfő,csütörtök,péntek,szombat. kritikus pillanatok tömkelegét húzták rám.
és persze gyönyörű fel lélegzéseket is adott az út. 

de ezen a héten olyat tisztulok.
megyek futni. ó fél óra múlva edzésem lesz.
IGEN! újra elkezdtünk sportolni, levezetem a "stresszt" és végre nem elfojtom azzal hogy megiszok valamit...


"a testem virul, a lelkem kicsit halott. "

na de nem halott. csak idéztem. enyhül a szorongás benne.
kiszáll és képes másban járni. ami persze fáj. 


:)

na ezen a héten megpróbálunk harmóniát szűrni a lélekbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése