2012. október 11., csütörtök

túladagolt csillag

éppen.

altass el.
aludj el.
ringat már.

energiám. hova tegyelek? sok vagy nekem.
megint löki a mellem a tett vágy. a könny szakad a semmibe.

miért ezek a gének? mi ez a túlműködés? miért nem alszok?

hatalmas a baj. nem tudok változtatni. el fogok veszni megint.
mert ez erősebb!

a KKK...va.


megülném már a félelmeim torát.

hiába mondom ki. hol a tett?

atyaég. most nagyon káosz van.
és mi a megoldásom erre? elefánt koncert és egy újabb kimaradás éjszaka.
kimaradás? miből maradnék én ki? hisz benne vagyok mindenben.
nyakig ülök a szarban is.

nem. egyébként jól vagyok.. csak... és megint a magyarázat. nem alszok. ennyi a baj. hiperaktív vagyok.. ezt mások mondják. én nem is tudom... 

VALAKI MONDJON MÁR VALAMIT!

utálom ezt a tetves blogot. sose válaszol.

haha. miért is tenné. te örült kis buzi bandzsa tamagocsi!!! ( a tamagocsi egyébként kedves... :) ) 

idegből ír. annyira nagyon. ilyenkor nem kéne. de nézz hülyének. ;) lehet nagyon buta vagyok de az is lehet hogy zseni vagyok mert változtatni akarok az egész világon. nem bírom a megszokást. ki akarok találni valamit. fel akarom fedezni!

annyian nem tudnak élni. meg kéne tanítani őket. csesszekő!


"ma éjjel a semmi sem olyan mint amikor olyan amilyen... sétál a hold a háztetőn."

az én agyamban is sétál egy hold.
minden este meglátogatja a csillagom.
feltölti fénnyel. gyakran túl adagolja.
valójában ez a hiba.



"nem fáj én nem itt nőttem fel..." áá és szétkap a zene ízeire. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése