2012. december 7., péntek

csak emília ailime



én csak egy Emília lettem ebben az zűrös ,űrös, társadalomban. harcolva.
erősen.

 legyen ailimeh. így kezdtem így is fejezem be. (egyszer majd.)
de amíg közleni valóm van, és adnom kell addig adok. ez a feladatom. (ez is.)

sok embert bántottam meg... nagyon sokan félre értelmezték szavaim... sajnálhatnám de nem fogom.

én is ugyanúgy elszámolok majd az öreg bölcsek előtt.

hogy mi ez a mostani ?

ez ilyen... már be se merem vallani.

erős vagyok. félnek tőlem. 
én vagyok a szeszélyes tini.
én vagyok a kurva kisugárzással megáldott
én vagyok a ....


Lia.
Az Emília.

:)   

jó hogy én én vagyok és felvállalom önmagam. és olvasson aki akar. írjon aki akar ,az őszinteség szép dolog.! díjazom. minden iróniámat félre téve.

hopp. :))

nem sértődök meg, nem haragszom.  mert nincs értelme. 
nem harag,negatív hullámokat terjeszteni jöttem a földre.


ellenségeim nincsenek. az más hogy én kinek a szemében vagyok szálka. de remélem egyszer azt is sikerül majd tisztára mosni. 

senki szerelmese mindenki Emíliája nagyképűség nélkül. "mindenkit szeretni igyekeztem."


:)    látod.. mosolygok. visszatalálok. fejlődök. 


ha esik a hó akkor az angyalok megrázzák szárnyuk és elindulnak a föld felé. 



a jézuska fiú vagy lány?  (szerintem ember(i.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése