2012. december 12., szerda

sárga harcos varázslatban

és leveszem a szemüvegem, megrázom (valójában igazítom) a fufrum.(mert van. ha még nem mondtam volna.)

és neki esek a klaviatúrának. még jó pár nagy mosoly, köhögés, orr fújás. de minden rendben lesz. és erre a mondatra bejön a húgom , levágja magát az ágyamra. nagy boldogan kijelenti : "össze állítom a csomagot"

mikulásra... vagy karácsonyra?! ja már a miki ünnep is" megvolt."  XD

na nem is erről akartam... (megint megzavartak. erdőt csináltak  ide bent.)
a környezetem nagy hatással van rám.
a környezetemtől szuper jó csizmát kaptam!
a környezeteim imádom. annyi van.
pedig jól érzem magam.
valahogy mindig sikerül jó emberekkel találkoznom és körül ölelnünk egymást valami szeretet féle burokban.

meglepődötten konstatáltam hogy előző bejegyzésem 5-en látták. furcsák vagytok!

elfordulók,befordulók. mindenlében kanálkodók, szürcsölök. nem írok helyesen. de leszarom.
picasso (tuti nem jól írom le a nevét.. ez sértő. próbálkozok még helyesen..) Picasso áh csak a nagybetűn múlott.
szóval Picasso sem írt helyesen... mert azt vallotta hogy ő egyéniség. nem áll be a tömegsorba.

okos volt.

még mindig nem tartok ott. mármint amit írni akartam. valahogy mindig más kerül ide mint amit "eltervezek."

én én és a terveim. vissza teszem a szemüveget! a húgom is elment már. (ebből már tudod otthont koptatok újra. szabadszállás. )csak leveszem a szemüveget. látok. hinni akarom hogy látok!)

beteg vagyok. de most tényleg meggyógyulok.

csak mostanában túl kicsapongó voltam... az a fradi meccs... az a lakótelep... azok a kecskeméti esték.... a maraton futások.

sok. megint másba fojtottuk az erőnket mint amibe kellett volna.

tegnap voltam fül-orr gégészeten. 

"bal orrsövény ferde." :D mily meglepő. 

a többit amit a leletre írtak nem részletezem. orr-garatgyulladás az arcüregben. septi nasi.

de a második latin dolgozatom szerintem jól sikerült. orvosi latin. leletek. imádlak fejtegetni titeket.

valamire csak jó ez a "szakma".

de már várom a tavaszt. elhatároztuk sőt eldöntöttük (én és az energiáim.) hogy megpróbáljuk az egyetemet.
azt azt! igen. 


ja és ma kezdődik a sárga harcos hullámvarázs! ami dec 21.-ig tart. (mielőtt bárki azt képzelné a világvége miatt van.)

nem... önmagunkra figyelés van. nagyobb szeretet energiákkal működés.

:)

csókoltatom a kezüket a riadt bambiknak.

fény!

vagy csóva. 
bőven.
elég.
neki.


:)
hahhaha. és vissza teszem a szemüveget. 

antibiotikumra fel! és alszok. és a héten meggyógyulok. utána energiám már csak "abban vesz részt" amiben tudja a lelkem hogy kell neki. :)

ja és nem dohányzok... már több mint 24 órája. tegnap délben még elszívtam egy szálat. az előtte lévő napokban meg olyan 2-3 szálat egy nap.

nem is hittem volna el ha nyáron a napi fél dobozt vagy egy doboz cigarettát elszívó Emíliának valaki azt mondja december közepén te már nem dohányzol! ki is nevettem volna. :) 

most azon a dohány kémény, hamutál ízű csókos emmin nevethetek. te meg velem tartasz ha nem baj... mert annak méltósága már nem volt.

nem mintha most annyi sok lenne.

de a hite az erős. és ha hite van akkor energiája bármire képes.

előttem a múltam, mögöttem a jövő. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése