2012. december 1., szombat

fagy a dér a szívetekre

legutóbb kecskeméten éltem. aztán egy hétig halottat játszottam a paplan alatt, és közben mindenkinek azt mondtam: nem tudok menni tüdőgyulladásom van. Pedig csak lélek gyulladásom volt. Most újra eljöttem Kecskemétre de ezúttal én győzök majd és nem a lélekrontó éjszaka.


és ez volt tegnap. és nyertem! mit nyertem? erőt.és egy fantasztikus tombolást junkies koncerten.

budapestet kerülöm... múlt hét csütörtök óta nem voltam. iskola? kolesz? 
elszigeteltem magam.
gondolkoznom kell...
még mindig nem értem megállapításaim és önkutatásom végére de nem lehetek ennyire üzemen kívüli parti hajhász.

csalódtam.Lali. nem jön. pedig ma van az a nap. az december elseje amit megbeszéltünk.
aki nagyon akar menni valahova az el is megy.
hát ő nem akart.

pedig Soma okos tanácsát követve kinyitottam az ablakot.
én most tényleg.
még egy kapcsolatba is benne lettem volna. még hűséges is lettem volna. pedig már annyira nem tudom az melyik fán terem?! 

de hát így NEM.


jó marad a szingliség. és de gyűlölöm ezt a szót. fúj. 


kezdem veled! veled kezdem! meg fogok örülni. szét fog robbani a szívem ha nem szerethetek. egyszerű szívrohamnak hiszitek majd és arra fogjátok hogy : hát igen sokat dohányzott... meg az a rohanó életmód amit élt...

de nekem ha szétrobban a szívem akkor azért fog mert nem hagytátok hogy a magam módján a teljes igazságommal együtt szeresselek titeket.


" te meg nagyon csinos vagy."


nem jó ám csinosnak lenni. apám szerint azért nincs barátom mert beképzelt vagyok.


szerintem meg színésznőszívű vagyok.
és ez is milyen nagyképű mondat volt. 
tőmondatok. már megint.

"azt mondom neked: beszélj szebben! beszélj szebben hozzá..."

és most csupa feketét öltök és elmegyek a konzerv gyárba arra a koncertre.
és majd nézem hogy játszol a hangszereden és mennyire szereted a szerelmed. az is jó.
és ez megint egy másik ember. és megint egy harmadik aki.
pedig annyi ember van az életembe. de egynek se vagyok kiemelkedően fontos.
nekem meg mind az VALAmiért?!

hát itt a tél...

fagy a dér a szívetekre értem én... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése